تاریخ: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۱۱
بازدید: ۲۹۲
کد خبر: ۱۴۸۱۸۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

زغال سنگ اصلی‌ترین عامل اشتغال در زرند و کوهبنان

می متالز - مشاور نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: پتانسیل زغال سنگ در زرند و کوهبنان اصلی‌ترین عامل اشتغال است.
زغال سنگ اصلی‌ترین عامل اشتغال در زرند و کوهبنان

به گزارش می متالز، با حضور مسوول دفتر و مشاور نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی از زحمات، همکاری و همدلی مجموعه شرکت زغال سنگ به ویژه مدیر عامل شرکت قدردانی شد.

نورالدینی مسوول دفتر نماینده زرند و کوهبنان ضمن قدردانی از زحمات مدیر عامل شرکت زغال سنگ، وجود مدیری دلسوز و خدمتگذار را شایسته قدردانی دانست و افزود: خدا را شاکریم که روز به روز مشکلات متعدد کارگران مرتفع و فضای صمیمانه ای بوجود آمده است.

جعفری مشاور نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی هم با توجه به موقعیت مهم اجتماعی شرکت معادن زغال سنگ کرمان خدمت رسانی به مجموعه کارگران را عبادت دانست و گفت: پتانسیل زغال سنگ در زرند و کوهبنان اصلی ترین عامل اشتغال است.

نیک طبع مدیر عامل شرکت زغال سنگ نیز گفت: وجود شریعتی نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان، عامل بسیار بزرگی در زمینه رفع مشکلات متعدد مجموعه زغال سنگ بوده و خواهد بود.

 او ضمن قدردانی از همکاری و همیاری عفت شریعتی تصریح کرد: نماینده مردم زرند و کوهبنان و همچنین نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به صورت ویژه در زمینه حمایت از معادن زغال سنگ همراه هستند که این مورد از الطاف همیشگی این عزیزان است.

در پایان این جلسه با اهدای یک جلد دیوان حافظ و لوح تقدیر از طرف نماینده زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مرکز بهداشت زرند و کوهبنان از مدیر عامل شرکت قدردانی شد.

عناوین برگزیده