تاریخ: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۲۳
بازدید: ۲۰۵
کد خبر: ۱۴۸۳۲۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سومین بانک بزرگ بورس ۱۶۷.۵ میلیارد تومان وام ودیعه مسکن پرداخت کرد

می متالز - بانک صادرات سومین بانک بزرگ بورس از ابتدای شهریور تا نیمه آذر به ۹ هزار مستاجر، ۱۶۷.۵ میلیارد تومان وام ودیعه مسکن پرداخت کرد.
سومین بانک بزرگ بورس ۱۶۷.۵ میلیارد تومان وام ودیعه مسکن پرداخت کرد

به گزارش می متالز، بانک صادرات با سرمایه ١٧.۵ هزار میلیارد تومانی به عنوان سومین بانک بزرگ بورسی از ابتدای شهریور تا نیمه آذر سال‌جاری برای حمایت از مستاجران در شرایط شیوع بیماری کرونا به ٩ هزار مستاجر، ١٦٧.۵ میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت کرد.

پرداخت وام ودیعه مسکن برای مستاجران در قالب برنامه‌های حمایتی در شرایط ویژه ناشی از بیماری کرونا از ابتدای شهریور موردتوجه بوده و در کنار پرداخت تسهیلات حمایت از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از کرونا پرداخت‌شده است.

طی این مدت، بیشترین تعداد وام پرداخت‌شده ودیعه مسکن مستاجران با پرداخت ٧١٧ فقره به ارزش بیش از ١٤.٦ میلیارد تومان به استان خوزستان تخصیص‌ یافته و استان‌های مازندران، کردستان، آذربایجان شرقی، چهارمحال‌و‌بختیاری، مرکزی، خراسان رضوی، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان و البرز در رتبه‌های دوم تا دهم دریافت این وام بوده‌اند. 

بانک صادرات طی سال‌های اخیر کمک به بخش مسکن را در شهرها و روستاها با پرداخت تسهیلات حمایتی موردتوجه قرار داده به‌نحوی‌که علاوه بر پرداخت تسهیلات خرید مسکن اقشار ویژه (خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران)، پرداخت تسهیلات بافت‌های فرسوده شهری و بهسازی و نوسازی مسکن روستایی را نیز دنبال می‌کند.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده