تاریخ: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۰۸
بازدید: ۳۶۸
کد خبر: ۱۴۸۹۰۱
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
آذری:

اعتبار ۲ هزار میلیاردی راهداری در لایحه بودجه ۱۴۰۰؛ وضعیت جاده‌ها رضایت بخش نیست

می متالز - عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه در شرایط کنونی وضعیت جاده ها و عملکرد راهداری در نگهداری و بهسازی این حوزه رضایت بخش نیست، گفت: بخشی از وضعیت کنونی جاده ها نشأت گرفته از رویکرد دولت در تأمین و تخصیص اعتبارات حوزه راهداری است.
اعتبار ۲ هزار میلیاردی راهداری در لایحه بودجه ۱۴۰۰؛ وضعیت جاده‌ها رضایت بخش نیست

به گزارش می متالز، علی آذری عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره عملکرد دولت در تخصیص اعتبارات سالانه به حوزه راهداری، گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته، دولت در لایحه بودجه سال 1400، اعتباری حدود دو هزار و ۴۰۴ میلیارد تومان را برای حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای در نظر گرفته است.

علی آذری

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته نمایندگان مجلس در کل نسبت به لایحه بودجه سال 1400 انتقاد دارند و معتقدند که منابع اعتباری در لایحه بودجه باید واقعی تر و شفاف تر دیده شود.

 

وضعیت جاده ها و عملکرد راهداری در نگهداری و بهسازی این حوزه رضایت بخش نیست

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی وضعیت جاده ها و عملکرد راهداری در نگهداری و بهسازی این حوزه رضایت بخش نیست، گفت: بخشی از وضعیت کنونی جاده ها نشأت گرفته از رویکرد دولت در تأمین و تخصیص اعتبارات سازمان راهداری است، متأسفانه در سال های گذشته بودجه راهداری و نگهداری جاده ها به درستی تأمین شده است.

 

لازمه توسعه ترانزیت کالا و حمل و نقل توسعه و تقویت زیرساخت های جاده ای است

آذری با تأکید بر اینکه لازمه توسعه ترانزیت کالا و حمل و نقل توسعه و تقویت زیرساخت های جاده ای است، افزود: تا زمانی که نتوانیم زیر ساخت ها را تقویت و بهبود ببخشیم، نباید توقع داشت که عرصه حمل و نقل جاده ای متحول شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: در شرایط کنونی شاهدیم که بسیاری از نمایندگان نسبت به وضعیت جاده های مواصلاتی میان شهرها و روستاها اعتراض دارند که این مسئله نشان دهنده عملکرد ضعیف متولیان و دستگاه های مربوطه در بهسازی و نوسازی جاده ها است.

عناوین برگزیده