تاریخ: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۱۰
بازدید: ۲۱۴
کد خبر: ۱۴۹۰۵۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

"فارس"با کدام بانک بورسی همکاری میکند

می متالز - مدیران عامل بانک اقتصادنوین و صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، درخصوص گسترش همکاری‌های جدید گفت‌وگو کردند.
"فارس"با کدام بانک بورسی همکاری میکند

به گزارش می متالز، در این دیدار جعفر ‌ربیعی، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس از سرعت و کیفیت خدمات بانک اقتصادنوین در پاسخ به نیازهای این شرکت و تامین مالی پروژه‌های این هلدینگ از مدیرعامل بانک اقتصادنوین تشکر و قدردانی کرد و گفت: بانک اقتصادنوین در تامین مالی پروژه بزرگ پتروشیمی اوره، آمونیاک لردگان که به‌تازگی توسط رئیس‌جمهوری افتتاح شد تحول اقتصادی و ارتقای معیشت ساکنان بومی این منطقه محروم کشور را به همراه داشت، نقش بسزایی ایفا کرد.

دومین پروژه‌ای که بانک اقتصادنوین در تامین مالی آن مشارکت داشته، شرکت پتروشیمی ایلام است که به‌زودی افتتاح می‌شود و از نظر اهمیت در تولید شغل و رفاه اقتصادی ساکنان منطقه در وضعیتی مشابه با پروژه اول قرار دارد و پروژه دیگر نیز مربوط به شرکت پتروشیمی بیدبلند است که یکی از پروژه‌های مهم هلدینگ خلیج‌فارس است.

ربیعی با تاکید بر درک درست بانک اقتصادنوین از صنعت پتروشیمی و نیازهای روز این صنعت گفت: این درک مناسب باعث شده، بانک اقتصادنوین بتواند با خدمات تخصصی خود در سریع‌ترین زمان ممکن نیازهای مالی این شرکت را برآورده کند که این همراهی جای تقدیر و تشکر دارد. در ادامه علیرضا بلگوری، مدیرعامل بانک اقتصادنوین گفت: ما در بانک اقتصادنوین تامین مالی پروژه‌های ملی را وظیفه خود می‌دانیم تا بتوانیم در شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه و در راستای اجرای سیاست‌های کلان اقتصادی میهن و حمایت از تولید و اشتغال در جهت تحقق شعار «جهش تولید» نقش خود را ایفا کنیم.

وی با اشاره به نقش صنعت پتروشیمی به‌عنوان یکی از صنایع استراتژیک کشور در ارزآوری و کاهش آثار سوء تحریم‌ها افزود: از اینکه توانسته‌ایم به تحقق این رسالت کمک کنیم و سهمی در تامین مالی پروژه‌های ملی کشور داشته باشیم به خود می‌بالیم. بلگوری با تاکید بر اینکه تلاش بانک تامین مالی پروژه‌ها در کمترین زمان ممکن و به بهترین نحو است، افزود: بانک اقتصادنوین شرکت بان را شریک استراتژیک خود می‌داند و به دنبال تعمیق و بسط روابط مالی با این هلدینگ معظم است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند.

تامین مالی سه پروژه بزرگ پتروشیمی گچساران، شرکت صنایع پلیمر گچساران و شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت، انتشار اوراق گام برای شرکت‌های بهره‌برداری شده و نیز افتتاح باجه بانک اقتصادنوین در منطقه گچساران از دیگر موضوعات مورد توافق در این دیدار بود.

منبع: نبض بورس
عناوین برگزیده