تاریخ: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۱۱
بازدید: ۲۹۸
کد خبر: ۱۴۹۴۸۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

اتمام تعهدات «سیمان غرب آسیا»

می متالز - شرکت مجتمع سیمان غرب آسیا در اطلاعیه ای از اتمام تعهدات قبلی خود خبر داد.
اتمام تعهدات «سیمان غرب آسیا»

به گزارش می متالز، شرکت مجتمع سیمان غرب آسیا با سرمایه ثبت شده ۲ دو هزار و ۵۱ میلیارد و ۹۴۴ میلیون ریال در افشاء اطلاعات با اهمیت در کدال اعلام کرد:‌ شرکت چهار فقره تسهیلات به مبلغ مجموعا ۲۷ میلیارد ریال به سررسید شهریور و مهر ماه۱۳۹۰ از موسسه مالی اعتماد ایرانیان دریافت کرده است. قسمتی از این تسهیلات در سال های قبل بصورت نقدی و بابت بازپرداخت قسمتی از تسهیلات یک واحد تجاری واقع در خیابان المهدی تربت جام به بانک قوامین به عنوان کفیل شرکت اعتماد ایرانیان واگذار شده است. در نهایت بعد از برگزاری جلسات متعدد در تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ توافقی بین این شرکت و مدیران شرکت مذکور به شرح زیر حاصل شد که به شرح زیر است:

  1. کل مبلغ بدهی توافق شده شرکت با شرکت تعاونی اعتبار اعتماد ایرانیان پس از کسر پرداختی های قبلی شرکت و ملک تحویلی به بانک قوامین و اخذ بخشودگی جرائم و غیره مبلغ ۶۲ میلیارد ریال می باشد.
  2. بابت تسویه مبلغ ۶۲ میلیارد ریال بدهی، سرقفلی یک باب واحد تجاری در مجتمع خورشید مشهد طبقه منهای یک بمبلغ ۴۱ میلیارد ریال تحویل شرکت تعاونی اعتبار اعتماد ایرانیان شود.
  3.  بابت الباقی ۲۱ میلیارد ریال مانده ۴ فقره چک با فاصله زمانی یک ماه از دیماه ۱۳۹۹ لغایت فروردین ۱۴۰۰ به شرکت مذکور پرداخت شود.

موضوع تعهد تسویه تسهیلات دریافتی از شرکت تعاونی اعتبار اعتماد ایرانیان (درحال تصفیه) و مبلغ تعهد ۱۲۳,۹۵۱ میلیون ریال بوده که تاریخ اتمام تعهد ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ اعلام شده است.

عناوین برگزیده