تاریخ: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۱۹
بازدید: ۱۱۴
کد خبر: ۱۴۹۵۴۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صمت استان قم خبر داد:

انجام ۴۸ هزار بازرسی از بازار قم از ابتدای سال

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: از ابتدای سال بیش از ۴۸ هزار بازرسی از بازار قم انجام شده که از این تعداد نظارت میدانی، شش هزار و ۲۵۲ پرونده تخلف ثبت‌ شده است.
انجام ۴۸ هزار بازرسی از بازار قم از ابتدای سال

به گزارش می متالز، محمود سیجانی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اهمیت نظارت بر بازار، افزود: تیم‌های مشترک گشت و بازرسی با همکاری اتاق اصناف، بسیج و تعزیرات در سطح شهر به‌صورت مداوم در حال رصد و پایش وضعیت بازار هستند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش‌ها برای کنترل بازار و در اختیار قرار گرفتن مناسب اقلام اساسی به مردم است، ابراز کرد: ما در جنگ اقتصادی هستیم ولی این موضوع سبب رهاسازی بازار نیست و مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را با شماره 124 سازمان صنعت در میان بگذارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم از انجام بیش از 48 هزار مورد بازرسی از بازار قم خبر داد و افزود: از ابتدای سال بیش از 48 هزار بازرسی صورت گرفته که از تعداد نظارت میدانی، شش هزار و 252 پرونده تخلف ثبت ‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه برای این حجم از تخلفات چهار هزار و 189 پرونده به ارزش 8224 میلیارد ریال تشکیل‌ شده است، اضافه کرد: عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه با 1713 مورد بیشترین حجم تخلفات را به خود اختصاص داده است.

سیجانی فراوانی تخلفات کشف‌ شده را مورد توجه قرار داد و گفت: گران‌فروشی، عدم رعایت نکات بهداشتی، عدم صدور صورتحساب، تقلب و کم‌فروشی، عرضه خارج از شبکه، احتکار، قاچاق و دیگر موارد بعد از عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه قرار دارند.

عناوین برگزیده