تاریخ: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۳۰
بازدید: ۲۸۱
کد خبر: ۱۴۹۶۵۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

کارخانه سیمان الماس خلخال تعیین تکلیف می‌شود

می متالز - استاندار اردبیل گفت: کارخانه سیمان خلخال پس از چندین سال بلاتکلیفی به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود.
کارخانه سیمان الماس خلخال تعیین تکلیف می‌شود

به گزارش می متالز، اکبر بهنام‌جو در بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستان خلخال اظهار کرد: کارخانه سیمان خلخال پس از چندین سال بلاتکلیفی به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود.

وی همچنین در بازدید از گلخانه‌های خلخال افزود: با توجه به اقلیم خلخال و آب هوای سرد و کوهستانی این شهرستان اشتغال گلخانه‌ای توسعه می‌یابد.

استاندار اردبیل گفت: ۲۲ واحد در شهرستان خلخال فعال و بیش از ۶۰ پرونده تاسیس گلخانه نیز در دستور کار جهاد کشاورزی استان و شهرستان خلخال بوده که اختلاف از سطح دریا و نیروهای توانمند انسانی در شهرستان می‌تواند قابلیت تبدیل شدن به بخش مهم اشتغال گلخانه‌ای در خلخال کلید بزند.

وی تصریح کرد: یک شهرک گلخانه‌ای در شهرستان خلخال مصوب و امسال نیز اعتبار لازم اختصاص یافته که در یک برنامه زمان‌بندی شده و تدوینی با حمایت‌ها و پیگیری نماینده مردم خلخال و کوثر در کمیسیون اقتصادی قطعا این شهرک گلخانه‌ای نیز با موفقیت آغاز به کار خواهد کرد.

بهنامجو در بازدید از پروژه بام خلخال در ارتفاعات شهرک مسکن مهر خلخال نیز گفت: پروژه گردشگری و مجتمع رفاهی بام خلخال به پایان فاز اول خود نزدیک است و اقدامات خوبی از سوی سرمایه گذار این بخش در جهت نگاه بومی به گردشگری شده و قطعا در سال‌های آینده با توسعه گردشگری این مجموعه نیز اشتغال‌زا خواهد بود.

وی در بازدید از واحد تولید فرش دستباف برادران شاد خلخال اظهار داشت:  با حمایت میراث فرهنگی استان در جهت حمایت از این سرمایه گذار برای رونق تولید فرش سنتی و دستباف، نمایشگاه دائمی صنایع دستی شهرستان خلخال در اختیار این سرمایه گذار قرار داده شده است.

طرح شهید سلیمانی در خلخال به خوبی انجام شده است

استاندار اردبیل گفت: شهرستان خلخال جایگاه ویژه‌ای در اجرای  طرح شهید حاج قاسم سلیمانی دارد و ۹۰ درصد مردم شهر خلخال با رعایت خوب پروتکل‌ها قدم‌های مناسبی در کاهش شیوع بیماری منحوس کرونا برداشته‌اند.

استاندار ا ردبیل با قدردانی از بسیج شهرستان خلخال گفت: طبق آمارهای موجود در سپاه شهرستان، آموزش‌های اجرا شده نقش مهمی در موفقیت طرح شهید سلیمانی در خلخال داشته است.

بهنام‌جو گفت: هر زمانی‌که پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده،  بیماری کاهش یافته و در غیر این‌صورت بعد از 15 روز شاهد گرفتاری عزیزان در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها هستیم.

عناوین برگزیده