تاریخ: ۰۳ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۵۶
بازدید: ۱۹۵
کد خبر: ۱۵۰۱۱۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در جریان سفر به استان کرمانشاه انجام شد؛

بازدید معاون وزیر صمت از چند واحد صنعتی در استان کرمانشاه/ تأکید بر تحقق اهداف نهضت ساخت داخل

می متالز - معاون امور صنایع وزارت صمت در سفر یک روزه به استان کرمانشاه از چند واحد تولیدی در این استان بازدید به عمل آورد.
بازدید معاون وزیر صمت از چند واحد صنعتی در استان کرمانشاه/ تأکید بر تحقق اهداف نهضت ساخت داخل

http://www.shatanews.ir//parameters/mimt/modules/cdk/upload/content/news/187015/IMG-20201223-WA0004.jpg

به گزارش می متالز، مهدی صادقی نیارکی در جریان این بازدیدها بر نهضت همگانی ساخت داخل تاکید کرد و افزود: شرایط به نحوی است که همگی باید برای تحقق اهداف برنامه های مرتبط با این نهضت تلاش کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: خوشبختانه استان کرمانشاه یکی از استان هایی است که دارای ظرفیت ها و توانمندی های تولیدی زیادی است.

گفتنی است که مهدی صادقی نیارکی از شرکت کرپ ناز کرمانشاه، مجتمع جهان فولاد کرمانشاه و مرکز کسب و کار شهرک صنعتی بیستون بازدید به عمل آورد.

شرکت کرپ ناز کرمانشاه تولید کننده انواع پارچه خام، پارچه تکمیل شده رنگرزی شده و نخ تابیده شده با ظرفیت روزانه ۵۰ هزار متر پارچه که در حال حاضر زمینه اشتغال ۲۱۰ نفر را در سه شیفت کاری فراهم نموده است.

مجتمع جهان فولاد غرب تولید کننده انواع تیر آهن و مقاطع فولادی با ظرفیت 300 هزار تن در سال، شرکت سیما فولاد جهان وابسته به این مجتمع تولید کننده انواع میلگرد با ظرفیت 200 هزار تن در سال،شرکت جهان صنعت کرمانشاه تولید کننده قطعات و ماشین آلات صنعتی(نورد-ذوب) و شرکت ذوب آهن بیستون شامل 3 کارخانه اصلی تولید شمش فولادی با ظرفیت 200 هزار تن و تولید آهن اسفنجی با ظرفیت 150 هزار تن و نیروگاه تولید برق 12 مگا وات از عمده واحدهای تولیدی این مجتمع است.

عناوین برگزیده