تاریخ: ۰۲ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۰۹
بازدید: ۳۹۱
کد خبر: ۱۵۰۳۲۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
به علت مشکلات زیست محیطی

ممنوعیت راه اندازی ذوب فلزات در غرب اصفهان

می متالز - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: صنایع ذوب فلزات در غرب اصفهان مجوز راه اندازی ندارند و از فعالیت آن‌ها جلوگیری می‌شود.
ممنوعیت راه اندازی ذوب فلزات در غرب اصفهان

به گزارش می متالز، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان در بازدید از چند شرکت ذوب فلزات شهرک صنعتی اشترجان گفت: این گونه مشاغل تنها در شهرک‌های صنعتی شرق اصفهان و با رعایت کامل موارد زیست محیطی، مجوز فعالیت دریافت خواهند کرد.
سید حسن قاضی عسگر با اشاره به اینکه شهرک صنعتی اشترجان در آینده نزدیک به یک شهرک سبز تبدیل خواهد شد گفت: در این شهرک مجوز برای راه اندازی صنایع غذایی بدون آلایندگی صادر و این منطقه صنعتی بسیار مساعد برای راه اندازی صنایع غذایی و بدون آلاینده زیست محیطی است.
وی افزود: به منظور تردد آسان و ورود به این شهرک، ساخت پل زیرگذر شهرک در دهه فجر با اعتبار اولیه ۴۰ میلیارد ریال آغاز و مرحله نخست آن تا ششماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.
فرماندار فلاورجان هم با اشاره به اینکه این شهرک ۲۴۰ واحد صنعتی دارد گفت: متاسفانه به دلایل مختلف و مشکلات زیرساختی، در حال حاضر ۳۰ درصد این واحد‌ها نیمه تعطیل شده اند.
علی ساعدی گفت: با همکاری اداره برق شهرستان پست ۶۳.۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی اشترجان با هدف تامین برق مطمئن و پایدار شهرک با پیشرفت ۴۰ درصدی، تا چهار ماه آینده وارد مدار خواهد شد.

عناوین برگزیده