تاریخ: ۰۳ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۹:۵۹
بازدید: ۲۶۰
کد خبر: ۱۵۰۳۹۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

کارخانه سیمان تیس سرباز برای ۳۵۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: کارخانه سیمان تیس شهرستان سرباز با سرمایه‌گذاری ثابت سه هزارو۵۰۰ میلیارد ریال و ۲۶.۵ میلیون دلار در آینده نزدیک با ظرفیت اشتغال ۳۵۰ نفر به بهره‌برداری خواهد رسید.
کارخانه سیمان تیس سرباز برای ۳۵۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد

به گزارش می متالز، داوود شهرکی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از معدن و پروژه در حال ساخت کارخانه سیمان تیس اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در آینده نزدیک یکی از فازهای این پروژه به مرحله اجرا رسیده و بهره‌برداری خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های کارخانه‌های درحال ساخت سیمان تیس افزود: این واحد در زمینه تولید سیمان خاکستری با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون تن فعالیت خواهد کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان بیان کرد: پیشرفت فیزیکی کارخانه سیمان تیس تاکنون بیش از ۸۰ درصد  بوده و به دنبال این هستیم که این کارخانه در آینده‌ای نزدیک مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

ساخت و راه‌اندازی کارخانه سیمان به‌عنوان یک صنعت مادر در هر منطقه‌ای سبب جذب سرمایه می‌شود و نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور دارد.

 کارخانه سیمان تیس را می‌توان یکی از بزرگترین طرح‌های اقتصادی در جنوب سیستان وب لوچستان برشمرد که با اعتباری افزون‌بر ۶۲۰ میلیارد تومان در حال ساخت است.

کارخانه سیمان تیس در شهرستان راسک واقع در جنوب سیستان و بلوچستان قرار دارد.

عناوین برگزیده