تاریخ: ۰۴ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۴۶
بازدید: ۱۷۰
کد خبر: ۱۵۰۷۷۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
برای عنوان برتری در جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی:

تبریک فرماندار بافق به سنگ آهن فلات مرکزی و سنگ آهن مرکزی بافق

می متالز - فرماندار بافق به مناسبت موفقیت روابط عمومی های مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران تبریک گفت.
تبریک فرماندار بافق به سنگ آهن فلات مرکزی و سنگ آهن مرکزی بافق

به گزارش می متالز، سید مهدی طلایی مقدم فرماندار شهرستان بافق در پیامی کسب موفقیت واحدهای روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران را در پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط ‌عمومی تبریک گفت.
در متن پیام ” سید مهدی طلایی مقدم ” آمده است: بی‌شک، دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش روابط عمومی ها به عنوان طلایه داران توسعۀ آگاهی، غیرقابل انکار و قابل تقدیر است.
انتخاب و موفقیت دو واحد روابط عمومی موفق شهرستان در بین برگزیدگان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی های ایران، بسیار مسرت بخش و مایه مباهات است.
اینجانب، کسب این موفقیت را به مدیران عامل و پرسنل محترم روابط عمومی این دو مجموعه معدنی شهرستان بافق تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند مهربان، برای همه این عزیزان آرزوی سربلندی و سرافرازی را مسألت دارم.

گفتنی است: پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی صبح روز چهارشنبه ۳دی‌ماه سال جاری با اهدای تندیس و جوایز به روابط عمومی‌های برتر به کار خود پایان داد.
در این رابطه روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران در این جشنواره در دو بخش ادبیات (مستندسازی) و بخش انتشارات کرونایی به ترتیب رتبه اول و دوم را کسب نمود و روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در بخشهای انتشارات کرونایی رتبه برتر نشریه داخلی (خبر) رتبه سوم، نشریه داخلی (مقاله) رتبه سوم و در بخش عکس رتبه سوم را در سطح استانی از آن خود کرد.

عناوین برگزیده