تاریخ: ۰۷ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۳۲
بازدید: ۳۱۰
کد خبر: ۱۵۰۸۹۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازدید سلیمانی از شرکت معدنی املاح ایران

می متالز - غلامرضا سلیمانی، مدیرعامل هلدینگ تاصیکو با حضور در دفتر مرکزی شرکت معدنی املاح ایران با مدیرعامل و مدیران شرکت گفتگو کرد.
بازدید سلیمانی از شرکت معدنی املاح ایران

به گزارش می متالز، جلسه ای با حضور غلامرضا سلیمانی مدیرعامل هلدینگ تاصیکو در دفتر مرکزی شرکت معدنی املاح ایران تشکیل شد.

ابتدای جلسه هوشنگ فرجی مدیرعامل شرکت معدنی املاح ایران  ضمن خیر مقدم به مدیرعامل تاصیکو و همراهان وی گزارشی از عملکرد ۹ ماهه شرکت در حوزه‌های تولید، فروش و شاخص های مالی ارائه داد و اهم اقدامات صورت گرفته در مدیریت ها و واحدهای مختلف سازمان را تشریح کرد.

در ادامه فرجی ضمن ارائه گزارشی از پیشرفت پروژه‌های در حال اجرا و روند مطالعات پروژه‌های آتی شرکت، اشاره‌ای کوتاه به اقدامات صورت گرفته در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت کرد.

غلامرضا سلیمانی نیز با اشاره به جایگاه شرکت معدنی املاح ایران در هلدینگ تاصیکو و شستا و همچنین بازار ایران، ضمن تشکر از تمامی پرسنل شرکت در راستای دستیابی به اهداف تعیین شده، خواستار اجرای مطالعات دقیق در حوزه بازار محصولات فعلی، به بهره برداری رساندن پروژه های در دست اجرای شرکت در زمان های مقرر و از پیش تعیین شده و گسترش فعالیت‌های معدنی و تنوع بخشی به سبد مواد معدنی شرکت شد.

 وی عنوان کرد توسعه روابط بین الملل جهت مشارکت در اجرای طرح‌های جدید و همچنین صادرات محصولات باید به صورت جدی در دستور کار فعالیت‌های شرکت قرار گیرد و از تمامی ظرفیت های شرکت، هلدینگ و شستا برای دستیابی به این مهم استفاده شود.

عناوین برگزیده