تاریخ: ۰۸ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۱۰
بازدید: ۱۶۵
کد خبر: ۱۵۱۱۹۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کسب رتبه برتر کشوری توسط یک واحد فنی و مهندسی استان سمنان

می متالز - رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از کسب رتبه برتر کشوری یک واحد فنی و مهندسی استان خبر داد.
کسب رتبه برتر کشوری توسط یک واحد فنی و مهندسی استان سمنان

به گزارش می متالز، مهدی میرکو با اعلام این خبر، افزود: برای سومین سال پیاپی یک واحد فنی و مهندسی از استان سمنان در جشنواره پژوهش و فناوری بخش صنعت، معدن و تجارت سال ۹۹ بعنوان واحد برتر انتخاب شد.

وی تصریح کرد: بر اساس شاخص های ارزیابی و پس از بررسی توسط کارشناسان وزارت صمت، واحد فنی و مهندسی شرکت خانه دانشیار مدیران نوین به عنوان واحد نمونه در سطح کشور شناخته شد و از سوی معاون آموزش ، پژوهش و فناوری وزارت مورد تقدیر قرار گرفت.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ضمن اشاره به برخی شاخص های ارزیابی در انتخاب واحد های نمونه اظهار داشت: ارائه طرح های فنی و مهندسی در جهت افزایش بهره وری و ارتباط صنعت و دانشگاه، تدوین مقالات و تحقیقات پژوهشی و انعقاد تفاهم نامه با مراکز دانش پژوه ذیربط جهت اجرای طرح های صنعتی و معدنی و تجاری و همچنین اجرای طرح های پژوهشی واحدهای فنی و مهندسی و همکاری با دانشگاه های سطح استان بمنظور ارتباط صنعت با دانشگاه و برگزاری جلسات پژوهشی و آموزشی از مهمترین شاخص های انتخاب واحد نمونه فنی و مهندسی می باشد.

عناوین برگزیده