تاریخ: ۰۶ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۰۵
بازدید: ۱۵۱
کد خبر: ۱۵۱۲۶۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
استاندار البرز:

تداوم اعمال محدودیت های تردد در شهرهای با وضعیت زرد/ ضرورت استفاده از گاز بجای مازوت برای نیروگاه منتظر قائم و کارخانه سیمان آبیک

می متالز - نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به اینکه مردم با پرهیز از عادی انگاری برای توقف شیوع کرونا همچنان همراه باشند، گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا براساس تفویض اختیار به استانداران، محدودیت تردد از ساعت ۲۱ شب تا ۴ بامداد حتی در شهرهای دارای وضعیت زرد نیز ادامه دارد.
تداوم اعمال محدودیت های تردد در شهرهای با وضعیت زرد/ ضرورت استفاده از گاز بجای مازوت برای نیروگاه منتظر قائم و کارخانه سیمان آبیک

به گزارش می متالز، شهبازی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که روز شنبه به ریاست رئیس جمهور و با حضور استانداران به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه به دلیل شرایط فصل زمستان وارونگی هوا را داریم و این امر شیوع کرونا را تشدید می کند، تدابیر ویژه ای اتخاذ شد.

وی ادامه داد: بر این اساس از شرکت گاز استان انتظار می رود که طبق مصوبه ستاد ملی نسبت به تامین سوخت گاز برای نیروگاه منتظر قائم و کارخانه سیمان آبیک اقدام کند.

شهبازی گفت: البرز تبادل جمعیتی فراوانی با پایتخت دارد بنابراین متاثر از شرایط حاکم در تهران است، ولی طبق گزارش ستاد ملی، از این الگو فاصله گرفته و روند بهتری را دارد.

همچنین در پایان این جلسه از سوی استاندار البرز لوح تقدیری به پاس اقدامات محمد فتحی رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز اعطا شد.

عناوین برگزیده