تاریخ: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۴:۰۰
بازدید: ۱۹۳
کد خبر: ۱۵۲۱۹
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

قرارداد شرکت بورسی با شریک خارجی برای 1000 واگن

می متالز - مدیرعامل ماشین‌سازی اراک از امضای قرارداد شرکت RM Rail روسیه با شرکت‌های ایرانی برای ساخت 1000 واگن خبر داد که ساخت بخشی از این واگن ها به این شرکت بورسی واگذارشده است.
قرارداد شرکت بورسی با شریک خارجی برای 1000 واگن

به گزارش می متالز، ماشین سازی اراک که با سرمایه بیش از 628 میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس حضور دارد و ارزش هر سهم آن از دی سال گذشته به ارقام کمتر از 100 تومان و حتی 72 تومان هم رسیده، از امضای تفاهمنامه ای با شرکت روسی خبر داد.

براین اساس، جعفر صفری گفت: شرکت روسی RM Rail قرارداد ساخت هزار واگن باری را با شرکت های ایرانی به امضا کرده که ساخت بخشی از این واگن‌ها براساس تفاهم‌نامه اخیر به ماشین‌سازی اراک واگذارشده است.

وی ادامه داد: شرکت روسی از واحدهای تخصصی در دانش فنی و مهندسی جهان است که در زمینه‌های مختلف از قبیل تولید تجهیزات پالایشگاهی، وسایل نقلیه موتوری، قطعات خودرو، لوکوموتیو و انواع واگن تجارب ارزنده‌ای دارد.بسیاری از فعالیت‌های این شرکت با زمینه‌های کاری "فاراک" همخوانی دارد و به همین دلیل برای همکاری بیشتر سند برنامه‌ای تدوین‌شده است.

صفری با اشاره به اینکه همکاری در زمینهٔ تولید تجهیزات پالایشگاهی و نیروگاهی در مرحله دوم قرارداد کاری با این شرکت روسی است،افزود: "فاراک" یک تفاهم نامه کاری نیز با یک شرکت کرواسی به نام Industrious امضا کرده که در زمینه امور تخصصی جوش فعالیت دارد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده