تاریخ: ۱۵ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۳۵
بازدید: ۲۵۸
کد خبر: ۱۵۲۶۳۷
سرویس خبر : آهن و فولاد

آئین گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی برگزار شد

می متالز - آئین گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مهندس حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و تعداد محدودی از کارکنان و بسیجیان به جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در محل معراج الشهدای شرکت فولاد مبارکه برگزار گردید.
آئین گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی برگزار شد

به گزارش می متالز، شرکت کنندگان در این آئین با حضور بر مزار شهدای گمنام با قرائت فاتحه و اهدای گل به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی بویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام نمودند.
مهندس عظیمیان مدیر عامل فولاد مبارکه از شهید سلیمانی به عنوان  مصداق  اشداء علی الکفار و رحماء بینهم یاد کرد و در تجلیل از شخصیت بزرگوار آن شهید گفت: شهید سلیمانی در عین اینکه یک فرمانده نظامی لایق و تامین کننده امنیت کشور در خارج از مرزهایمان بود، با ایثار و از خود گذشتگی خود منشاء خیر و برکت های بسیاری برای ایران عزیزمان به شمار می رفت.
وی شخصیت چند بعدی شهید سلیمانی را از ویژگی های مثال زدنی آن شهید بزرگوار عنوان و خاطر نشان کرد: محبت و ارادت مردم کشور عزیزمان در مراسم تشییع آن شهید نشان از اوج قدردانی مردم از رشادت های او و خلوص نیت شهید سلیمانی داشت.
عظیمیان در پایان ابراز امیدواری کرد کارکنان شرکت فولاد مبارکه نیز با پیروی از سیره آن شهید گرانقدر در عمل به مسئولیت خطیر خود در جبهه اقتصادی ادامه دهنده راه او باشند.
در ادامه این برنامه یکی از کارکنان شرکت فولادمبارکه نیز بخشی از وصیت نامه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی  و میثاق نامه کارکنان شرکت فولاد مبارکه با آن شهید بزرگوار را  قرائت کرد.
 در قسمتی از این میثاق نامه آمده : ما کارکنان و بسیجیان شرکت فولاد مبارکه با سردار دل ها؛ حاج قاسم عزیز میثاق می بندیم که همواره با تهذیب نفس، پیوسته آمادگی جهاد فی سبیل الله و جهاد در عرصه صنعت کشور را داشته و تمامی استعداد خود را در جهت استمرار راه نورانی آن شهید عزیز به کار ببندیم.
یکی دیگر از برنامه هایی که در این روز به مناسبت سالروز شهادت شهید سلیمانی در شرکت فولاد مبارکه برگزار شد، اجرای گروه سرود بچه های آسمان شهرستان مبارکه در رثای آن شهید بزرگ بود که در زمان خروج کارکنان با فضاسازی ویژه همراه با توزیع کتابچه وصیت نامه الهی سیاسی شهید سپهد قاسم سلیمانی به کلیه کارکنان صورت گرفت.
گروه موزیک سپاه لشکر مقدس امام حسین علیه السلام نیز در خلال این برنامه به اجرای مارش های نظامی و نواهای انقلابی پرداخت.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده