تاریخ: ۱۴ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۲۵
بازدید: ۱۶۲
کد خبر: ۱۵۲۶۹۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سود تلفیقی سهام «شفن» ۳۳ درصد رشد کرد

می متالز - شرکت «پتروشیمی فن آوران» در صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹ اعلام کرد که سود سهام تلفیقی این شرکت ۳۳درصد نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته رشد کرده است.
سود تلفیقی سهام «شفن» ۳۳ درصد رشد کرد

به گزارش می متالز، «شفن» در گزارش منتشر شده خود به اهداف آتی شرکت اشاره دارد و پیش بینی کرده است در سال٩٩ کل میزان تولید به یک میلیون و ۲۴۶هزار تن و فروش به یک میلیون و ۱۱۶هزار تن برسد.

این شرکت هزینه حمل محصولات صادراتی را ۶٠ دلار پیش بینی کرده و نرخ تسعیر دلار برای ۶ماهه دوم سال جاری را مبلغ ۲۴۰هزار ریال به ازای هر دلار منتشر کرد. از سوی دیگر این شرکت نرخ فروش محصولات داخلی برای سال ٩٩ را به میزان ٩۵درصد فوب خلیج فارس پیش بینی شده است.

شرکت پتروشیمی فن آوران در گزارش تلفیقی خود به رشد ۳۳درصدی سود خالص در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته اشاره کرده است که رقم آن به ۱۵هزار و ۵۶۵میلیارد ریال رسیده است. همچنین سود هر سهم آن با رشد ۳۳درصدی به مبلغ ۱۶هزار و ۳۸۵ریال بالغ شده است.

«شفن» در صورت های مالی شرکت اصلی، سود هر سهم را با افزایش ۵۳درصدی نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته به ۱۸هزار و ۸۷۳ریال رسانده است.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده