تاریخ: ۱۶ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۸:۵۸
بازدید: ۱۷۱
کد خبر: ۱۵۳۰۰۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

جامعه بهزیستی اصفهان تحت لوای مسوولیت اجتماعی فولاد مبارکه

می متالز - معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی اصفهان از کمک های نقدی و معنوی فولاد مبارکه به جامعه بهزیستی استان اصفهان خبر داد.
جامعه بهزیستی اصفهان تحت لوای مسوولیت اجتماعی فولاد مبارکه

علی اصغر شاه زیدی

به گزارش می متالز، علی اصغر شاه زیدی با اشاره به اینکه مسوولیت اجتماعی شرکت ها در چند دهه اخیر مورد توجه قرار گرفته است، اظهار داشت: مسوولیت اجتماعی شرکت ها به عنوان تعهد فرد یا سازمان نسبت به جامعه درک شده و پیامد انجام فعالیتهای آنها به جامعه و محیط سرایت می شود.

وی افزود: یکی از رسالت های اساسی شرکت ها و صنایع بزرگ ایفای نقش مسوولیت اجتماعی و مشارکت در بهبود وضعیت جامعه هدف بهزیستی استان اصفهان بوده است.

معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی اصفهان بر اهمیت مشارکت های مردمی در قالب خیریه ها و کمک های مادی و معنوی تاکید کرد و گفت: دریافت مشارکت های مردمی عامل مهم و تاثیرگذاری در فرایند توانمندسازی و کاهش جامعه بهزیستی است.

 

تلاش فولاد مبارکه در رفاه اجتماعی جامعه بهزیستی

وی افزود: شرکت فولادمبارکه همواره بر گسترش رفاه اجتماعی در بین جامعه بهزیستی استان اصفهان کوشیده است و با کمک های نقدی و حمایت از خیریه ها حامی افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی استان اصفهان است.

 

20 میلیارد ریال؛ مسوولیت اجتماعی فولاد مبارکه به بهزیستی

شاه زیدی با اشاره به اینکه شرکت فولاد مبارکه بیش از 20 میلیارد ریال به جامعه بهزیستی استان اصفهان کمک کرده است، تصریح کرد: سهم عمده ای از کمک های شرکت فولاد مبارکه در تامین مسکن مددجویان به ویژه افراد دارای معلولیت بوده است.

وی اضافه کرد: شرکت فولاد مبارکه همواره حامی اداره بهزیستی شهرستان مبارکه بوده است و در حوزه افراد دارای معلولیت و کودکان بی سرپرست و بد سرپرست اقدامات ارزنده ای انجام داده است.

 

حمایت فولاد مبارکه از خیریه های بهزیستی

معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به نقش حمایتگرانه فولاد مبارکه از جامعه بهزیستی استان اصفهان بیان کرد: شرکت فولاد مبارکه حامی اصلی خیریه امیرالمونین در شهرستان مبارکه است که از کودکان بی سرپرست یا بدسرپرست مراقبت می کند.

وی افزود: فولاد مبارکه از خیریه شهر دیزیچه که مخصوص کودکان دارای معلولیت است هم حمایت می کند و بخشی از هزینه های این خیریه  توسط شرکت فولاد مبارکه تامین می شود. 

شاه زیدی به حمایت فولاد مبارکه از خیریه شهید مدنی در شهرستان زرین شهر هم گریزی زد و گفت: خیریه مذکور محل نگهداری و مراقبت از افراد دارای معلولیت است و فولاد مبارکه بخش مهمی از هزینه های این خیریه را هم تامین می کند.

معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان اصفهان بر اهمیت فولاد مبارکه در حمایت از جامعه بهزیستی استان اصفهان تاکید کرد و گفت: بخش اعظمی از کمک های شرکت فولاد مبارکه در قالب مشارکت های مردمی و به صورت نقدی است که به حساب مددجویان واریز می شود.

عناوین برگزیده