تاریخ: ۱۷ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۰۱
بازدید: ۲۲۲
کد خبر: ۱۵۳۵۹۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

فاز نخست عملیات احداث کارخانه تولید کنسانتره در نظنز اجرایی شد/ اشتغال زایی مستقیم ۵۰۰ نفر در فاز نخست

می متالز - مدیرعامل مجتمع کارخانجات فولاد و ذوب آهن نطنز از عملیات اجرایی فاز نخست عملیات احداث کارخانه تولید کنسانتره خبر داد و گفت: با احداث این خط تولید برای ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی صورت می‌پذیرد.
فاز نخست عملیات احداث کارخانه تولید کنسانتره در نظنز اجرایی شد/ اشتغال زایی مستقیم ۵۰۰ نفر در فاز نخست

به گزارش می متالز، جواد توکلی طرقی از اجرای عملیات فاز یک کارخانه تولید کنسانتره شرکت سنگ آهن اسپیدان با ظرفیت تولید سالانه 600 هزارتن کنسانتره خبر داد و اظهار داشت: امروز ماشین‌آلات خط تولید کارخانه تولید کنتانتره این شرکت سنگ آهن در محل کارخانه تخلیه شد.

وی ابراز داشت: اجرای عملیات فاز یک کارخانه تولید کنسانتره این شرکت سنگ آهن از 15 مهرماه سالجاری آغاز شد و با نصب ماشین‌آلات و تجهیزات تا 21 بهمن ماه سالجاری همزمان با مبعث رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل مجتمع کارخانجات فولاد و ذوب آهن شهرستان نطنز با بیان اینکه فازهای بعدی این واحد بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته عملیاتی و اجرا می‌شود، افزود: با راه‌اندازی فاز یک کارخانه کنسانتره این شرکت سنگ آهن 500 نفر نیروی کار به صورت مستقیم مشغول به کار می‌شوند.

توکلی طرقی گفت: احداث پست برق 230/33 کیلو وات با ظرفیت 200 مگاوات با اجرای 50 کیلومتر خط انتقال دو مداره از شهرستان اردستان به شرکت سنگ آهن اسپیدان از طرح های بسیار عظیم و مهمی بود که به حول و قوه الهی و با بهره‌گیری از دانش فنی مهندسان و متخصصان و سرمایه‌گذاری شرکت به اجرا درآمد تا برق مورد نیاز برای کارخانه تولید کنسانتره این شرکت سنگ آهن را تامین کند.

مدیرعامل شرکت فولاد و ذوب آهن نطنز خاطر نشان کرد: شرکت فولاد و ذوب آهن نطنز به عنوان اولین کارخانجات فولادسازی در کشور توانسته با تحقق شعار از سنگ تا رنگ با راه‌اندازی و بهره‌برداری از معادن سنگ آهن چاه پلنگ و چادرملو، مواد اولیه مورد نیاز این کارخانه تولید کنسانتره سنگ آهن را تامین و از صفر تا صد تامین مواد اولیه و تولید محصولات را انجام دهد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده