تاریخ: ۱۷ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۳۳
بازدید: ۲۵۸
کد خبر: ۱۵۳۶۱۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

سفر مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی به کاشمر

می متالز - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در سفر به کاشمر از چند واحد صنعتی بازدید و در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کاشمر شرکت کرد.
سفر مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی به کاشمر

به گزارش می متالز، محمدرضا مس فروش مدیرکل صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی در کاشمر گفت: در بازدید‌هایی که از واحد‌های صنعتی داشتم خوشبختانه اکثرا شرایط مناسبی دارند و می‌توانند شرایط بهتری پیدا کنند.
او افزود: یکی از مهم‌ترین مواردی که در ستاد تسهیل بیان شد در خصوص فولاد ترشیز صنایع غذایی استان و شرکت شهرک‌های صنعتی شهرستان بود که مشکلاتی از قبیل آب، برق، گاز و بعضی مشکل زمین یا مواد اولیه داشته که به تکتک این‌ها رسیدگی شد و برای هرکدام راهکار‌هایی ارائه شد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همچنین در خصوص اقدامات انجام شده درمصوبات سال گذشته ستادتسهیل و رفع موانع تولید کاشمر که با حضور وزیر صمت برگزار شد ادامه داد:تمامی مصوبات در حال پیگیری است، در خصوص مشکلات شرکت فولاد ترشیز اصلاح جواز فعالیت این شرکت است که با توجه به پیگیری ما می‌توانند با ارئه مستندات خود این مشکل تا یک ماه آینده مرتفع خواهد شود.
محمدرضا مس فروش درخصوص سهیمه ماده معدنی از محل معدن سنگ آهن خواف برای فولاد ترشیز بیان کرد: در این خصوص سهمیه‌ای برای این شرکت در نظر گرفته شده است و این سهمیه استمرار خواهد داشت.
بازدید کارخانه بیسکوتو و شرکت در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان از دیگر برنامه‌های مدیرکل صنعت معدن تجارت استان در کاشمر بود.

عناوین برگزیده