تاریخ: ۱۷ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۳۴
بازدید: ۹۹
کد خبر: ۱۵۴۴۸۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

این سهام امروز بیشترین سود را داشت

می متالز - امروز سهامداران شرکت‌های صنایع جوشکاب یزد، همکاران سیستم و سپنتا در بورس و معامله‌گران شرکت‌های توسعه سرمایه‌گذاری صنایع چوب خزر، سرمایه‌گذاری مس سرچشمه و توزیع داروپخش در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
این سهام امروز بیشترین سود را داشت

به گزارش می متالز، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار بورس با افت ۳۹هزار و ۵۷۴واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۱۰هزار و ۶۵۹واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۹میلیارد و ۵۴۹میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش ۱۰هزار و ۹۸میلیارد تومان در یک میلیون و ۴۶۰هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های صنایع جوشکاب یزد، همکاران سیستم و سپنتا بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های داروسازی زهراوی، بانک ملت و داروسازی فارابی بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۹۷۳میلیون ورقه به‌ارزش ۲۵هزار و ۳۹۶میلیارد تومان در ۷۱۸هزار نوبت، آیفکس ۳۱۲واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۹هزار و ۷۶واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های صنایع چوب خزر، سرمایه‌گذاری مس سرچشمه و توزیع داروپخش بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های تهیه و توزیع غذای دنا آفرین فدک، بانک دی و تولید ژلاتین کپسول ایران بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

عناوین برگزیده