تاریخ: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۹:۰۳
بازدید: ۳۲۷۵
کد خبر: ۱۵۴۵۲
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
با حکم مهندس بنی‌اسدی‌راد صورت گرفت

انتصاب معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت مس

می متالز - مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، مهندس آرمان حسنی را به سمت معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت مس منصوب کرد.
انتصاب معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت مس

به گزارش می متالز به نقل از مس پرس، مهندس محمدرضا بنی‌اسدی‌راد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران طی حکمی، مهندس آرمان حسنی را به سمت معاون منابع انسانی و امور اجتماعی منصوب کرد.
در حکم مدیرعامل شرکت مس آمده است: «نظر به سوابق ارزشمند، تعهد و تخصص جنابعالی، به موجب این حکم به‌عنوان معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت ملی صنایع مس ایران منصوب می‌گردید. ضروری است با سرلوحه قراردادن راهبرد تفکر، توکل و تلاش در انجام امور محوله و به‌کارگیری نیروهای کاردان، متعهد و کارآمد و با سازماندهی هوشمندانه تمام امکانات و استفاده صحیح و بهینه از منابع به‌همراه برنامه‌ریزی اصولی و هدفمند، نسبت به انجام وظایف مورد انتظار، مجدانه کوشش نمایید».
بر اساس این گزارش، مهندس آرمان حسنی معاون جدید منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت مس، متولد رفسنجان و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت صنعتی‌-‌سیستم‌های اطلاعاتی است و پیش از این در سمت‌های کارشناس تشکیلات، رئیس تشکیلات و بهبود روش‌ها و مدیر منابع انسانی و تشکیلات سازمانی شرکت ملی صنایع مس ایران (88 تاکنون)، مشغول به فعالیت بوده است.

منبع: مس پرس
عناوین برگزیده