تاریخ: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۱۵
بازدید: ۷۷
کد خبر: ۱۵۵۵۳۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
کریمی خبر داد:

نظارت میدانی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از واحدهای صنعتی و معدنی استان مرکزی

می متالز - نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس از نظارت میدانی کمیسیون صنایع و معادن از واحدهای صنعتی و معدنی استان مرکزی خبر داد.
نظارت میدانی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از واحدهای صنعتی و معدنی استان مرکزی

علی اکبر کریمی

به گزارش می متالز، علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس با اشاره به نظارت میدانی کمیسیون صنایع از استان اراک، گفت: مقرر است کمیسیون صنایع و معادن مجلس مانند سایر کمیسیون‌های تخصصی برای انجام وظایف نظارتی خود از واحدهای صنعتی و معدنی استان مرکزی در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری بازدید به عمل آورد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: هدف از این برنامه آشنایی اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس با ظرفیت‌ها، مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی استان مرکزی است.

وی با بیان اینکه مقرر است در این نظارت میدانی از تعدادی از واحدهای صنعتی و معدنی در شهرستان‌های اراک، محلات، دلیجان، خمین، زرندیه، ساوه و فراهان بازدید می‌شود، اضافه کرد: در استان مرکزی بیش از ۳ هزار واحد صنعتی و حدود ۵۰۰ واحد معدنی موجود است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: مقرر است در روز پایانی بازدید میدانی، جلسه‌ای به منظور جمع‌بندی و بررسی راهکارهای رفع مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی استان مرکزی با حضور اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس، استاندار مدیران و مسوولان استان مرکزی، معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت، مسوولانی از سازمان استاندارد، سازمان امور مالیاتی، بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی و حاضر باشند تا پاسخگوی مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی باشند.

عناوین برگزیده