تاریخ: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۳۷
بازدید: ۱۱۴
کد خبر: ۱۵۵۵۵۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در جریان نظارت میدانی از استان مرکزی:

اعضای کمیسیون صنایع و معادن از شرکت سیمان دلیجان بازدید کردند

می متالز - اعضای کمیسیون صنایع ومعادن مجلس شورای اسلامی در جریان نظارت میدانی بر استان مرکزی از شرکت سیمان دلیجان و یکی از واحدهای تولیدکننده الیاف بازدید کرده و پای درد و دل تولیدکنندگان نشستند.
اعضای کمیسیون صنایع و معادن از شرکت سیمان دلیجان بازدید کردند

به گزارش می متالز، کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی (چهارشنبه، یکم بهمن ماه) که به منظور نظارت میدانی بر واحدهای صنعتی و معدنی استان مرکزی، وارد این استان شده بود از شرکت سیمان دلیجان بازدید کرد.

براساس این گزارش مسوولان این واحد تولیدی مسائل و مشکلات پیش روی صنعت سیمان را به سمع و نظر نمایندگان رساندند که از جمله مشکلات آن ها می توان به قطع برق و گاز آن ها، مشکلات حمل ونقل و ... اشاره کرد.

براساس این گزارش علیرضا سلیمی نماینده محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهر دلیجان حدود 50 هزار نفر جمعیت دارد و بیش از 400 کارخانه در این منطقه قرار دارد. می توان ادعا کرد دلیجان قطب تولید عایق های رطوبتی و الیاف است.

عزت اله اکبری تالارپشتی نیز در نشست مشترک کمیسیون صنایع و معادن با مدیران شرکت سیمان دلیجان، گفت: مشکلات استانی باید با اخذ تدابیر ویژه از سوی استاندار رفع شود اما برای حل مسائل ملی کمیسیون پس از بازگشت به تهران با برگزاری جلسات با مسوولان اجرایی ذیربط تصمیمات لازم را اخذ می کند.

در ادامه اعضای کمیسیون صنایع ومعادن از یکی از واحدهای تولیدکننده الیاف بازدید کردند و تولیدکنندگان گلایه های خود مبنی بر کمبود مواد اولیه را مطرح کردند.

عناوین برگزیده