تاریخ: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۴۰
بازدید: ۱۳۰
کد خبر: ۱۵۷۱۳۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
نماینده مردم سیرجان و بردسیر؛

گل گهر محور توسعه شهرستان سیرجان

می متالز - شرکت گل گهر را محور توسعه شهرستان سیرجان دانست و خواستار حرکت سریع گل گهر در مسیر توسعه شهرستان سیرجان و توجه ویژه به شهرستان بردسیر به عنوان معین اقتصادی شهرستان بردسیر شد.
گل گهر محور توسعه شهرستان سیرجان

به گزارش می متالز، امروز با حضور حسن پور نماینده سیرجان و بردسیر و با همراهی حجت الاسلام علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان، حجت الاسلام سید محمود حسینی امام جمعه سیرجان، مهندس عتیقی مدیر عامل گل گهر، مهندس بهاالدینی فرماندار سیرجان و جمعی از مدیران شهرستان سیرجان، کلنگ احداث مسجد مجموعه گل گهر و مقبره شهدای گمنام زده شد و همچنین از معادن شرکت گل گهر و شرکت های توسعه اهن فولاد، گهر زمین و اسمیران بازدید به عمل امد.

حسن پور نماینده سیرجان و بردسیر سپس با حضور در نشست شورای مدیران شرکت گل گهر به همراه نماینده ولی فقیه در استان کرمان و امام جمعه سیرجان، ضمن عرض خیر مقدم خدمت حجت الاسلام علیدادی سلیمانی و حجت الاسلام سید محمود حسینی، آن دو استاد فرزانه، عزیز و بزرگوار را محور وحدت در استان کرمان و شهرستان سیرجان دانست.

حسن پور در این نشست تنها راه نجات کشور را استفاده از ظرفیت های مردمی و مشارکت مردم در همه ی حوزه ها دانست.

نماینده سیرجان و بردسیر در این نشست افزود در کشور شهرستان سیرجان را با ظرفیت های معدنی سیرجان می شناسند، اما وجه تمایز این شهرستان داشتن نیروی انسانی توانمند، خلاق، صادق و شجاع است که مهندس عتیقی نمونه ای بارز از نیروهای توانمند، نخبه و خلاق شهرستان است، وی همچنین افزود؛ متاسفانه ظرفیت های ارزشمند نیروی انسانی شهرستان های سیرجان و بردسیر هنوز به کشور معرفی نشده اند.

حسن پور همچنین با اشاره به توسعه شهرستان سیرجان در حوزه صنعت و معدن افزود؛ انچه امروز در شهرستان سیرجان محقق شده است حرکت در مسیر فرمایشات عالمانه مقام معظم رهبری بوده است.

نماینده سیرجان و بردسیر شرکت گل گهر را محور توسعه شهرستان سیرجان دانست و خواستار حرکت سریع گل گهر در مسیر توسعه شهرستان سیرجان شد.

حسن پور همچنین در این نشست مهندس محیاپور مدیر عامل شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر را یکی از موفق ترین و کارامد ترین مدیران عرصه صنعت و معدن در کشور دانست و از احداث بزرگترین مجموعه ذوب آهن منطقه در سیرجان توسط شرکت توسعه آهن و فولاد خبر داد‌.

نماینده سیرجان و بردسیر همچنین از شروع احداث بزرگترین کارخانه فولاد آلیاژی در شهرستان بردسیر خبر داد و افزود شرکت گل گهر به عنوان معین اقتصادی شهرستان بردسیر باید نگاه ویژه تری نسبت به گذشته به شهرستان بردسیر، ظرفیت های شهرستان و نیروی انسانی توانمند شهرستان بردسیر داشته باشد.

حسن پور همچنین خواستار توجه بیشتر به بومی سازی قطعات در استان کرمان و شهرستان های سیرجان و بردسیر، گسترش ارتباط بین صنعت و دانشگاه و همچنین شرکت های دانش بنیان شد.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده