تاریخ: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۰۹
بازدید: ۷۹
کد خبر: ۱۵۷۴۳۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
شرکتی که شرایطش بسیار وخیم‌تر از ارزشش است:

تحقق تنها ۷ریال "فلوله"/ تعدیل منفی بیش از ۴۲درصدی سود خالص

می متالز - افزایش نرخ‌های فروش لوله‌های نشکن در دی ماه در مقایسه با آذر ماه از اصلی‌ترین نکات گزارش عملکرد این شرکت است.
تحقق تنها ۷ریال "فلوله"/ تعدیل منفی بیش از ۴۲درصدی سود خالص

به گزارش می متالز، شاید گزارش ۹ماهه شرکت لوله ماشین‌سازی ایران مُهر تاییدی بر وجود "افزایش نرخ غیرواقعی" در بسیاری از سهام ریز و درشت بازارسرمایه در ماه‌های گذشته بود.

تحقق تنها ۷ریال سود خالص در عملکرد ۹ماهه و تعدیل منفی بیش از ۴۲درصدی سود خالص در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از یک سو و قیمت‌های در حدود ۲۰.۰۰۰ ریالی سهام این شرکت از سویی دیگر، بیش از پیش "افزایش نرخ غیرواقعی" موجود در قیمت سهام این شرکت‌ها را آشکار ساخته است.

شرکت لوله و ماشین سازی ایران که در ۹ ماه ابتدایی سال مالی ۱۳۹۹ موفق به ثبت فروشی ۲.۱۹۶ میلیارد ریالی گردیده بود در دی ماه، با فروش ۳۶۲ میلیارد ریالی محصولات خود، عملکرد متوسطی را به ثبت رساند.

همان‌گونه که در جدول فوق نیز ملاحظه می‌گردد افزایش نرخ‌های فروش لوله‌های نشکن در دی ماه در مقایسه با آذر ماه از اصلی‌ترین نکات گزارش عملکرد این شرکت است.

لازم به ذکر است شرکت لوله و ماشین سازی ایران در ۱۰ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹ موفق به ثبت فروش ۲.۶۳۱ میلیارد ریالی و ۱۶.۲۷۳ تنی لوله‌های نشکن گردیده است.

عناوین برگزیده