تاریخ: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۰۲
بازدید: ۱۸۷
کد خبر: ۱۵۸۰۸۰
با همکاری اتاق ایران و دانشگاه صنعتی شریف:

همایش «نوآوری و تحول در کسب‌وکار» 25 تا 27 بهمن ماه برگزار می‌شود

می متالز - موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران با همکاری دانشگاه صنعتی شریف، همایش نوآوری و تحول در کسب‌وکار را به صورت آنلاین برگزار می‌‎کند.
همایش «نوآوری و تحول در کسب‌وکار» 25 تا 27 بهمن ماه برگزار می‌شود

موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران با همکاری دانشگاه صنعتی شریف، همایش نوآوری و تحول در کسب‌وکار را به صورت آنلاین برگزار می‌‎کند.

به گزارش می متالز، موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران با همکاری دانشگاه صنعتی شریف، همایش «نوآوری و تحول در کسب‌وکار» را برگزار می‌‎کند.

این همایش از 25 تا 27 بهمن‎‌ماه به‌صورت آنلاین برگزار می‎شود و برای شرکت‌کنندگان از سوی اتاق ایران تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته‌شده است.

برگزاری این همایش در ماه‌های پایانی سال ۱۳۹۹ در نظر دارد تا با توجه به فضای کسب‌وکار کنونی و با محوریت قرار دادن مهم‌ترین دغدغه‌های کسب‌وکارها، با ارائه آموزش‌های باکیفیت توسط متخصصان و کارآفرینان برتر کشور، به ارائه راه‌حل و ارزش‌آفرینی برای کلیه افراد علاقه‌مند و درگیر در کسب‌وکارهای متفاوت بپردازد و به آن‌ها در مسیر رشد و توسعه کسب‌وکارشان کمک کند.

علی ملکی، رئیس پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف، روح‌الله رحمانی، رئیس هیات مدیره دیجیکالانکست، محمود محمدیان عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، مرتضی ایمانی راد، عضو هیات‌ علمی سازمان مدیریت صنعتی ازجمله سخنرانان کلیدی این همایش هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره روند برگزاری این رویداد، بروشور همایش را از اینجا دانلود کنند.

عناوین برگزیده