تاریخ: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۰۳
بازدید: ۷۴
کد خبر: ۱۵۸۳۵۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رزم حسینی:

وزارت صمت به دنبال رقابتی کردن قیمت خودرو و حذف دلالان و واسطه‌ها از بازار است

می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت می‌گوید وزارتخانه متبوعش به دنبال رقابتی کردن قیمت خودرو و حذف دلالان و واسطه‌ها از بازار است.
وزارت صمت به دنبال رقابتی کردن قیمت خودرو و حذف دلالان و واسطه‌ها از بازار است

علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی صمت

به گزارش می متالز، علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت در جمع خبرنگاران پس از نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: از آنجا که خودرو موضوع آحاد جامعه است، وزارت صمت برنامه‌های مشخصی برای افزایش تولید خودرو دارد و این مهم علیرغم وجود مشکلات به خوبی در حال انجام است.

 

توافق با رئیس بانک مرکزی برای تامین بسته مالی موردنیاز خودروسازی‌ها

وی از توافق با رئیس بانک مرکزی درباره بسته مالی موردنیاز خودروسازی ها خبر داد و افزود: روند قیمت خودروها در داخل کاهشی است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت به دنبال رقابتی کردن قیمت خودرو و حذف دلالان و واسطه‌ها از بازار است که این مهم در حال تحقق است، اضافه کرد: حدود ۲۳درصد رشد در بخش تولید خودرو در نیمه دوم سال داشته ایم و تا پایان اردیبهشت این رقم به ۵۰ درصد می‌رسد.

 

تحقیق و تفحص حق نمایندگان است

رزم حسینی درباره تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان، گفت: تحقیق و تفحص حق نمایندگان است و از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها انجام شده و ان‌ شاء الله گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه در صحن ارائه خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: صادرات فولاد به خوبی انجام می‌شود و رشد خوبی در تولید داشته ایم روند رشد صادرات از دو ماه پیش آغاز شده و فکر می‌کنم روند افزایشی در یک ماه باقی مانده سال ادامه داشته باشد.

عناوین برگزیده