تاریخ: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۳۷
بازدید: ۶۸
کد خبر: ۱۵۸۴۱۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
این شرکت پرداخت ۱۸۲ میلیارد و ۷۹۳ میلیون تومان سود ساخت:

افزایش ۲۵درصدی درآمدهای عملیاتی سالیانه "آپ"

می متالز - میزان سرمایه شرکت "آپ" در این دوره ۲۶۵ میلیارد تومان گزارش شده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته و پایان اسفند ماه سال ۹۸، بدون تغییر باقی مانده است.
افزایش ۲۵درصدی درآمدهای عملیاتی سالیانه "آپ"

آسان پرداخت پرشین + بورس نیوز

به گزارش می متالز، آسان پرداخت پرشین در گزارش صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۹ماهه منتهی به آذرماه سال جاری (حسابرسی نشده)، درآمد‌های عملیاتی خود را طی این دوره بالغ‌بر ۴ هزار و ۶۶۸ میلیارد تومان به ثبت رسانده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با رشد ۲۵ درصدی مواجه بوده است.

 

صورت سود و زیان "آپ" در پایان آذرماه ۹۹

صورت سود وزیان

سود خالص تحقق‌یافته آسان پرداخت پرشین در پایان آذرماه سال جاری، برابر با ۱۸۲ میلیارد و ۷۹۳ میلیون تومان ارائه‌شده، همچنین میزان سود پایه "آپ" در ازای هر سهم نیز بالغ‌بر ۶۹۰ ریال گزارش‌شده است.

 

صورت وضعیت مالی "آپ" در پایان دوره میاندوره‌ای ۹ ماهه

بر پایه این گزارش صورت گرفته، در صورت وضعیت مالی میاندوره‌ای ۹ ماهه منتهی به آذرماه سال ۹۹، آسان پرداخت پرشین مجموع دارایی‌های خود را مبلغی بالغ بر یک هزار و ۳۰۱ میلیارد تومان گزارش کرده که نسبت به دوره پایان سال گذشته، با ۱۰ درصد افزایش دارایی مواجه بوده، همچنین میزان موجودی نقد گزارش شده در پایان آذرماه بالغ بر ۹۵ میلیارد تومان بوده که رشد ۱۸۴ درصدی را تجربه کرده است.

صورت وضعیت مالی

میزان سرمایه "آپ" در این دوره ۲۶۵ میلیارد تومان گزارش شده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته و پایان اسفند ماه سال ۹۸، بدون تغییر باقی مانده، همچنین میزان سود انباشته نیز مبلغی ۴۸۷ میلیارد تومان به ثبت رسیده که رشد ۴۸ درصدی را در کارنامه خود ارائه کرده است.

 

عناوین برگزیده