تاریخ: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۱۰
بازدید: ۱۰۸
کد خبر: ۱۵۸۶۲۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
استاندار قزوین:

مشکل کمبود سیمان در استان قزوین برطرف می‌شود

می متالز - استاندار قزوین گفت: مشکل کمبود سیمان با توجه به هماهنگی صورت گرفته با معاونت اول ریاست جمهوری و استانداران همجوار استان برطرف خواهد شد.
مشکل کمبود سیمان در استان قزوین برطرف می‌شود

به گزارش می متالز، هدایت الله جمالی پور روز شنبه در ستاد تنظیم بازار استان قزوین، اظهار داشت: کمبود سیمان یکی از مشکلات موجود در استان قزوین است که در این زمینه هم مشکلات شرکت‌های تولید سیمان بررسی شده است و هم اقدامات لازم در سطح فرااستان انجام خواهد شد.
جمالی پور با اشاره به وضعیت بازار و چگونگی نظارت بر آن، ادامه داد: نظارت‌ها بر بازار باید جدی‌تر دنبال شود چرا که به نظر می‌رسد صرف جریمه کردن که باعث اصلاح روند و رضایتمندی مردم نشود تاثیرگذار نیست و نظارت بر بازار باید با ابزاری صورت گیرد که باعث اصلاح بازار شود.
وی افزود: اصناف و اتحادیه‌ها باید رسالت خود را در زمینه نظارت بر بازار به درستی انجام دهند چراکه در مقابل خداوند و مردم پاسخگو هستیم و نباید برای منفعت عده ای در این زمینه کوتاهی صورت گیرد.
این مسوول با بیان اینکه نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی به صورت جدی تر اتفاق بیفتد، گفت: کنترل قیمت ها براساس برچسب روی کالا وظیفه اتاق اصناف است و هیچ کس حق ندارد خارج از قیمت مصوب کالایی را به فروش برساند.
جمالی پور اضافه کرد: مردم از هرج و مرج موجود در بازار عصبانی و ناراضی هستند و مسوولان و دستگاه های نظارتی باید در این زمینه ورود جدی تری داشته باشند.
وی با تاکید بر برخورد با صنوفی که به حقوق مردم تعرض می کنند، اظهار داشت: مردم، خواستار برخورد جدی و بدون اغماض مسوولان در این زمینه هستند و نمی توانیم نسبت به آنها و درخواست های به حق آنها بی تفاوت باشیم.

عناوین برگزیده