تاریخ: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۴۵
بازدید: ۱۱۷
کد خبر: ۱۵۸۹۶۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
فرماندار شهرستان فلاورجان در مراسم افتتاحیه طرح های شرکت سیمان اصفهان:

هیچ مشکلی از جمله تحریم های ظالمانه، سد راه فعالیت های شرکت سیمان اصفهان نشده است

می متالز - فرماندار شهرستان فلاورجان گفت: هیچ مشکلی از جمله مشکلهای اقتصادی نتوانسته راه پیشرفت را در شرکت سیمان اصفهان را سد کند و همچنان شاهد رشد روز افزون این مجموعه در بخش سیمان هستیم.
هیچ مشکلی از جمله تحریم های ظالمانه، سد راه فعالیت های شرکت سیمان اصفهان نشده است

به گزارش می متالز، علی ساعدی فرماندار شهرستان فلاورجان در حاشیه مراسم افتتاح طرحهای صنعتی و محیط زیستی شرکت سیمان اصفهان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر با اشاره به شرایط اقتصادی کنونی کشور گفت: با توجه به شرایط تحریم ها شرایط کنونی همانند هشت سال دفاع مقدس است که رزمندگان جبهه های نبرد از حرکت ناایستادند و تا پای جان از کیان و ارزش های اسلامی مملکت خود دفاع کردند امروز نیز شاهد هستیم در شرکت سیمان اصفهان با توجه به وضعیت تحریم ها دستاوردهای خوبی در حوزه های اقتصادی و اجتماعی کسب شده است.

وی همچنین تصریح کرد: بالغ بر 30 میلیارد تومان طرح امروز در شرکت سیمان اصفهان به بهره برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن آغاز می گردد که دستاوردی بزرگی در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی است.

ساعدی متذکر شد: در چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بالغ بر 60 طرح عمرانی در شهرستان مورد افتتاح قرار می گیرد که دستاورد مهمی در استان محسوب می شود.

وی با اشاره به حرکت جهادی شرکت سیمان اصفهان گفت: خوشبختانه مدیرعامل شرکت سیمان اصفهان از پاسداران است و با روحیه جهادی که دارند توانسته اند در این دوران فعالیت‌های اقتصادی مثمر ثمری از خود نشان دهند.

عناوین برگزیده