تاریخ: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۴۳
بازدید: ۱۳۳
کد خبر: ۱۵۸۹۸۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر عامل شرکت ذوب آهن اصفهان:

ایجاد اشتغال برای محرومان مهمترین مسوولیت اجتماعی صنایع است/ آمادگی ذوب آهن برای مشارکت در ساخت مسکن محرومان

می متالز - منصور یزدی‌زاده، با یادآوری مسوولیت اجتماعی صنایع کشور برای کمک به محرومان و نیازمندان، گفت: ایجاد اشتغال برای محرومان به ویژه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، مهعمترین مسوولیت اجتماعی صنایع بزرگ است.
ایجاد اشتغال برای محرومان مهمترین مسوولیت اجتماعی صنایع است/ آمادگی ذوب آهن برای مشارکت در ساخت مسکن محرومان

ایجاد اشتغال برای محرومان مهمترین مسئولیت اجتماعی صنایع است/ آمادگی ذوب آهن برای مشارکت در ساخت مسکن محرومان

به گزارش می متالز، منصور یزدی‌زاده با اشاره به شرایط سخت اقتصادی و فشار مضاعف بر اقشار نیازمند در سال‌های اخیر، گفت: استفاده از گزینه مسوولیت اجتماعی در صنایع کشور باید به یک فرهنگ تبدیل شود و تنها در این صورت است که می‌توان شاهد یک عدالت نسبی در برخورداری اقشار مختلف از امکانات اقتصادی و اجتماعی کشور باشیم.

مدیر عامل شرکت ذوب آهن، با بیان اینکه شرکت ذوب آهن اصفهان همواره در زمینه مسوولیت اجتماعی پیشرو بوده است، ادامه داد: در مجمع این شرکت همه ساله شاهد تصویب مواردی از کمک‌ها به خانواده‌های محروم به ویژه مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی هستیم که در قالب بودجه مصوب این شرکت اجرا می‌شود.

یزدی‌زاده انجام اقدامات عام‌المنفعه را از دیگر مسوولیت‌های اجتماعی صنایع بزرگ کشور دانست و خاطرنشان کرد: صنایع با داشتن پتانسیل‌های فراوان در امور خیریه به ویژه با بهره‌گیری از توانمندی‌های گروه‌های جهادی می‌توانند به بهترین شکل به یاری نیازمندان بشتابد.

 وی بر انجام اقدامات تاثیرگذار اجتماعی و اقتصادی در رفع محرومیت در کشور تاکید کرد و افزود: در حال حاضر با توجه به بحران بیکاری در کشور، ایجاد اشتغال برای افراد بهترین کمک است که از وقوع بحران‌ها و چالش‌های اجتماعی در کشور جلوگیری می‎‌کند.

او اضافه کرد: در حال حاضر صنایع دستی به عنوان یک حوزه پردآمد در بسیاری کشورها شناخته می‌شود که می‌توان از این ظرفیت در حوزه مشاغل خانگی یا مشاغل کوچک مقیاس و زودبازده برای خانواده‌‌های نیازمند و مددجویان کمیته امداد بهره برد.

یزدی‌زاده همچنین بر استفاده از توان صنایع بزرگ در تامین مسکن محرومان تاکید کرد و گفت: برای ساخت و تامین مسکن خانواده‌های نیازمند در سراسر کشور، صنایع می‌توانند از ظرفیت و پتانسیل خود در این امر مشارکت کنند که تامین مصالح مورد نیاز یکی از پیشنهادات در این زمینه است.

وی با اعلام آمادگی شرکت ذوب آهن برای عمل به مسوولیت‌های اجتماعی خود در تامین مسکن نیازمندان اظهار کرد: در حد توان در ساخت و احداث مسکن برای محرومان مشارکت خواهیم کرد.

عناوین برگزیده