تاریخ: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۱۲
بازدید: ۴۳۸
کد خبر: ۱۵۹۴۷۹
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس:

روسیه بازار بسیار خوبی برای صادرات مصالح ساختمانی است

می متالز - حسینی سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: روسیه به دلیل وسعت سرزمینی و موقعیت جغرافیایی بازار بسیار خوبی برای صادرات مصالح ساختمانی است.
روسیه بازار بسیار خوبی برای صادرات مصالح ساختمانی است

 

سید البرز حسینیبه گزارش می متالز، سید البرز حسینی به ضرورت توسعه روابط اقتصادی ایران و روسیه اشاره کرد و گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و پتانسیل عظیم کشور باید دیپلماسی اقتصادی فعالی داشته باشیم و وزارت امورخارجه ارتباطاتمان با کشورهای دیگر را بر اساس حفظ استقلال اقتصادی دنبال کرده و سیاستی در پیش بگیرد که از حیث دیپلماسی اقتصادی بتوانیم ظرفیت‌های دورنی خودمان افزایش دهیم.  

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز روسیه به عنوان یک کشور بزرگ به لحاظ سیاسی و اقتصادی نقش مهمی در دنیا ایفا می‌کند، خاطرنشان کرد: ایران و روسیه به دلیل موقعیت جغرافیایی غرابت دیرینه‌ای با یکدیگر دارند و از طرفی به دلیل وسعت سرزمینی بازار بسیار خوبی برای صادرات تولیدات مصالح ساختمانی است.

وی مصالح ساختمانی را یکی از تولیدات بومی کشور دانست و ادامه داد: با توجه به موقعیت آب و هوایی روسیه می‌توانیم بازار خوبی را حوزه مصالح ساختمانی در این کشور باشیم، اما محصولاتمان باید کیفیت خوبی داشته باشند و استاندارهای بین المللی در آن‌ها رعایت شده باشد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: محصولات کشاورزی نیز از دیگر محصولاتی است که به دلیل تنوع آب و هوایی در کشورمان به عنوان یک نقطه قوت شناخته می‌شود که با توجه به وسعت ارتباطات زمینی، حمل و نقل دریایی و ریلی ایران و روسیه؛ این کشور بازار هدف بسیار خوبی است و باید به آن توجه کنیم.

عناوین برگزیده