تاریخ: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۰:۴۷
بازدید: ۶۸
کد خبر: ۱۵۹۸۰۹
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
مدیرعامل ایران‌خودرو اعلام کرد:

عرضه ۳۰ هزار محصول ناقص تا پایان سال/ مزایای طرح توسعه گمرک اختصاصی

می متالز - مدیرعامل ایران‌خودرو با اشاره به مزایای بهره‌برداری از طرح توسعه گمرک اختصاصی این‌ شرکت از تکمیل، تجاری سازی و عرضه ۳۰ هزار خودرو تا پایان سال خبر داد.
عرضه ۳۰ هزار محصول ناقص تا پایان سال/ مزایای طرح توسعه گمرک اختصاصی

به گزارش می متالز، فرشاد مقیمی در مراسم بهره‌برداری از طرح توسعه گمرک اختصاصی ایران‌خودرو درباره مزایای این طرح گفت: با بهره‌ برداری از این طرح و تسریع در روند ترخیص و ارسال قطعات در گام نخست، بیش از ۳۰ هزار دستگاه خودروی ناقص تکمیل، تجاری سازی و تا پایان سال وارد بازار خواهد شد.

وی افزود: تحقق بخشی از اهداف کاهش بهای تمام شده تولید و تسریع در تزریق قطعات به خطوط تولید از اهداف این طرح بوده است.حذف هزینه اجاره کانتینر و برخی هزینه‌های سربار مربوط به ترخیص کالاها و تجمیع امور گمرک در انبار اختصاصی ایران‌خودرو، بهای تمام شده تولید را کاهش می دهد که منافع آن نصیب همه ذینفعان خواهد شد.

مقیمی ادامه داد: ۸۹ درصد برنامه های تولید سال جاری  ۱۸ بهمن محقق شده و عبور از رکورد تولید دو سال گذشته، تولید ۴۴۲ هزار دستگاه خودرو، افزایش ۹ درصدی تحویل خودرو در سال ۹۹، افزایش ۵۵ درصدی تولید در بخش خودروهای سنگین و تجاری پس از ۹ سال توقف از اقدامات اخیر بوده اند.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده