تاریخ: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۱۱
بازدید: ۹۸
کد خبر: ۱۵۹۸۸۵
سرویس خبر : انرژی

امکان بازگردانی تولید نفت ایران؛ همین فردا

می متالز - معاون تولید شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد: امکان بازگردانی تولید نفت ایران؛ همین فردا می‌توانیم در اسرع وقت نیاز بازار نفت را پاسخ دهیم. معاون تولید شرکت ملی نفت ایران از آمادگی کامل برای بازگردانی سطح تولید نفت کشور به زمان قبل از تحریم‌ها در کمترین زمان ممکن خبر داد و گفت: اگر همین فردا دستور بازگردانی صادر شود، این شرایط مهیاست.
امکان بازگردانی تولید نفت ایران؛ همین فردا

به گزارش می متالز، فرخ علیخانی در پاسخ به اینکه در صورت رفع تحریم‌ها، بازگردانی سطح تولید نفت ایران به پیش از تحریم‌ها از لحاظ عملیانی و فنی چه مدت طول می‌کشد؛ گفت: بخش معاونت تولید شرکت ملی نفت ایران همواره آمادگی بازگردانی سطح تولید نفت را در کمترین زمان ممکن دارد.

علیخانی با بیان اینکه بازگردانی سطح تولید نفت ایران همواره دغدغه بخش معاونت تولید شرکت ملی نفت ایران بوده است، افزود: سناریوهای مختلفی برای تولید و بازگردانی سطح تولید نفت، چه در شرایط تحریم و چه شرایط غیر‌تحریم و همچنین توزیع داخلی و خارجی نفت تنظیم شده است.

به گفته معاون تولید شرکت ملی نفت ایران، آمادگی ایران برای بازگردانی سطح تولید نفت به زمان قبل از تحریم‌ها به گونه‌ای است که اگر همین فردا دستور بازگردانی صادر شود، این شرایط مهیاست؛ چراکه حفظ آمادگی برای بازگردانی سطح تولید نفت پلن کاری این بخش از شرکت ملی نفت ایران است.

علیخانی تصریح کرد: خوشبختانه تحریم‌ها، فرصتی برای تعمیر و رفع نواقص تاسیسات نفتی در اختیارمان قرار داد و از این حیث سطح آمادگی‌مان برای افزایش تولید نفت بالاست و با بازخوردی که از میزان تقاضای بازار دریافت خواهیم کرد، می‌توانیم در اسرع وقت نیاز بازار نفت را پاسخ دهیم.

معاون تولید شرکت ملی نفت ایران با تاکید براینکه بازگردانی سطح تولید نفت به زمان قبل از تحریم‌ها، نیازمند منابع مالی است، گفت: البته اقدامات و رایزنی‌های متناسب در این زمینه در وزارت نفت صورت گرفته است.

عناوین برگزیده