تاریخ: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۳۴
بازدید: ۹۷
کد خبر: ۱۵۹۹۷۲
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

پروژه هزار واحد مسکونی ذوب‌ آهن اصفهان کلنگ‌زنی شد

می متالز - مدیرعامل هلدینگ صدر تأمین گفت: در هلدینگ صدرتامین بالغ بر 20 هزار نیروی کارگر در بخش‌های تولیدی داریم که بسیاری از این عزیزان در مناطق محروم هستند و بر همین اساس تلاشمان را کردیم تا باهدف کمک به این نیروها در تمام شهرها تعاونی‌های مسکن شرکت‌ها فعال شود.
پروژه هزار واحد مسکونی ذوب‌ آهن اصفهان کلنگ‌زنی شد

به گزارش می متالز، غلامرضا سلیمانی صبح امروز در حاشیه پروژه کلنگ زنی مجموعه هزار واحد مسکونی در فولادشهر ضمن تبریک به مناسبت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: این پروژه با همکاری ذوب‌آهن اصفهان، شهرداری و شرکت عمران و دیگر مسؤولان شهرستان لنجان برای کارکنان ذوب‌آهن اصفهان آغاز خواهد شد.

وی افزود: در هلدینگ صدرتامین بالغ بر ۲۰ هزار نیروی کارگر در بخش‌های تولیدی داریم که بسیاری از این عزیزان در مناطق محروم هستند و بر همین اساس تلاشمان را کردیم تا باهدف کمک به این نیروها در تمام شهرها تعاونی‌های مسکن شرکت‌ها فعال شود و زمین‌های مساعد در همین مناطق از مدت‌ها قبل شناسایی و برای بهره‌برداری برای ساخت پروژه‌های مسکونی مهیا شده‌اند.

مدیرعامل هلدینگ صدر تأمین خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌هایی نظیر کارخانه‌های سیمان و کاشی که داشتیم سعی خود را کردیم تا با رعایت قانون و در جهت تسریع و کمک به خانواده‌هایی که امروز با مشکلات اقتصادی روبه‌رو هستند، برنامه ساخت این پروژه‌ها را به نحو احسن دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه سیاست وزارت تعاون و شستا و هلدینگ صدرتامین بر حمایت از کارگران آسیب‌دیده و زحمتکش است، متذکر شد: امروز ذوب‌آهن اصفهان با کمک همین کارگران زحمتکش موفق شده است سودآوری خود را تثبیت و مدال ملی صادرات را کسب کند و در چنین شرایطی وظیفه ماست که بتوانیم قدردان این عزیزان باشیم.

منصور یزدی‌زاده هم در حاشیه پروژه کلنگ زنی مجموعه هزار واحد مسکونی در فولادشهر ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار کرد: این پروژه هزار واحدی با مشارکت بخش خصوصی کار خود را از امروز آغاز خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اولویت اول ما در این پروژه کارکنان ذوب‌آهن هستند، خاطرنشان کرد: البته در صورت حدنصاب نرسیدن مشارکت توسط کارکنان ذوب‌آهن، شهروندان فولادشهر هم می‌توانند در این پروژه حضور داشته باشند.

مدیرعامل ذوب‌ آهن اصفهان تأکید کرد: آرزوی بنده بود که در زمینه ساخت‌وساز مسکن برای کارکنان ذوب‌آهن  آن‌هم در زمینی متعلق به ذوب‌آهن بود اقدامی صورت پذیرد که با همکاری شهرداری و شرکت عمران فولادشهر و حمایت مجموعه هلدینگ صدر تأمین این مهم امروز محقق شد.

عناوین برگزیده