تاریخ: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۰۸
بازدید: ۱۰۷
کد خبر: ۱۶۰۳۶۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

احداث یک باب مدرسه با مشارکت شرکت ورق خودرو در دستور کار

می متالز - طی نشستی که با حضور مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، امام‌جمعه و فرماندار شهرستان بروجن برگزار شد، احداث یک باب مدرسۀ شش‌کلاسه در شهر سفیددشت با مشارکت شرکت ورق خودرو و سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار گرفت.
احداث یک باب مدرسه با مشارکت شرکت ورق خودرو در دستور کار

به گزارش می متالز، در این جلسه، حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق، امام‌جمعۀ شهرستان بروجن گفت: مردم باید از اقدامات عام‌المنفعه و ارزشمند شرکت ورق خودرو مطلع شوند.

وی در ادامه شناسایی مشکلات صنعت و حمایت حداکثری از بنگاه‌های اقتصادی را مورد تأکید قرار داد.

در ادامۀ این دیدار، مسعود ملکی، فرماندار شهرستان بروجن، رویکرد مدیریت شرکت ورق خودرو در حوزۀ مسوولیت‌های اجتماعی و توسعۀ منطقه را مفید و مؤثر خواند و افزود: درایت و تجارب عالی مدیریت این شرکت حرکتی نوین را در زمینۀ اشتغال‌زایی و توسعۀ منطقه آغاز کرده است.

 

خدمت به مردم در قالب مسوولیت‌های اجتماعی ادای دین است

این گزارش حاکی است مدیرعامل شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری نیز خدمت به مردم شهرستان بروجن را در چارچوب انجام مسوولیت‌های اجتماعی و ادای دین به مردم منطقه دانست.

وحید میرزایی با تأکید بر اینکه شرکت ورق خودرو یکی از ارکان استقلال صنایع خودروسازی و بی‌نیاز شدن این صنعت از واردات ورق‌های گالوانیزۀ خودرویی است، تصریح کرد: ادامۀ روند روبه‌رشد شرکت، خدمت به مردم و توجه ویژه به مسوولیت‌های اجتماعی از اهداف کلیدی شرکت است.

عناوین برگزیده