تاریخ: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۰۷
بازدید: ۱۰۵
کد خبر: ۱۶۰۵۳۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نیکزاد در جمع خبرنگاران عنوان کرد:

اتمام یک ساله قطعه سوم آزادراه ارومیه - تبریز به شرط تعیین تکلیف پیمانکار

می متالز - نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به پیگیری های صورت گرفته از معاون وزیر راه وشهرسازی در تلاشیم در اسرع وقت سرمایه گذاری جدید، برای اتمام پروژه پیدا کنیم تا با مشخص شدن سرمایه گذار جدید امید است این پروژه از حالت سکون و راکد خارج شود.
اتمام یک ساله قطعه سوم آزادراه ارومیه - تبریز به شرط تعیین تکلیف پیمانکار

بازدید نیکزاد از آزادراه تبریز-ارومیه

به گزارش می متالز، علی نیک زادثمرین صبح امروز  (شنبه،۲۵ بهمن ماه) در حاشیه سفر خود به ارومیه، از قطعه سوم آزادراه ارومیه-تبریز بازدید کرد.

وی در حاشیه سفر به ارومیه و بازدید از قطعه سوم بزرگراه راه ارومیه _ تبریز، گفت: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته از معاون وزیر راه وشهرسازی در تلاشیم در اسرع وقت سرمایه گذاری جدید، برای اتمام پروژه پیدا کنیم تا با مشخص شدن سرمایه گذار جدید امید است این پروژه از حالت سکون و راکد خارج شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قطعه سوم آزادراه ارومیه _ تبریز ۱۳ کیلومتر دارد، تصریح کرد: متاسفانه با وجود تخصیص اعتبار اقدامات خوبی برای تکمیل پروژه انجام نشده است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در پروژه های همچون ساخت بزرگراه، برگشت اصل سرمایه و سود تضمین شده است، یاد آور شد:  اگر کارهای تامین و عقد قرار داد با سرمایه گذار حل شود و کارهای عمرانی در دو بخش انجام شود پیش بینی می شود، پروژه تا یکسال به اتمام برسد.

گفتنی است در این سفر، عزت اله اکبری تالارپشتی رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، على خضریان نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اصل ٩٠ مجلس، مجتبى یوسفى نماینده مردم اهواز و عضو کمیسیون عمران مجلس و تعدادی از معاونین ارشد وزارت خانه‌ها، نایب رییس مجلس شورای اسلامی را همراهی می کنند.

عناوین برگزیده