تاریخ: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۰۷
بازدید: ۸۵
کد خبر: ۱۶۰۵۹۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی هفته جاری در کمیسیون برنامه و بودجه صورت می‌گیرد:

بحث و تبادل نظر درباره وظایف این کمیسیون با حضور رئیس مجلس/ بررسی تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی

می متالز - کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس طی هفته جاری ضمن بحث و تبادل نظر درباره وظایف این کمیسیون با حضور دکتر قالیباف، انجام تحقیق و تفحص از پرداخت حقوق های نجومی و استنکاف دولت از راه‌اندازی سامانه حقوق و مزایا را بررسی می‌کند.
بحث و تبادل نظر درباره وظایف این کمیسیون با حضور رئیس مجلس/ بررسی تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی

به گزارش می متالز، کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس طی این هفته در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه (26 و 28 بهمن ماه) جلسه دارد.

این کمیسیون روز یکشنبه عصر، میزبان دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی است تا درباره برخی موضوعات مربوط به وظایف کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات به بحث و تبادل نظر بپردازند.کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در ادامه جلسه خود در روز یکشنبه طرح‌های «حمایت از خیرین سلامت» و «تامین قیر برای پروژه های راهسازی استانی و روستایی» را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

همچنین این کمیسیون روز سه‌شنبه، درخواست عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت؛ انجام تحقیق و تفحص از موضوع پرداخت حقوق های نجومی، موضوع استنکاف دولت از اجرای ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه مبنی بر راه اندازی سامانه حقوق و مزایا و انجام تحقیق و تفحص از عملکرد مالی نهاد ریاست جمهوری از سال ۱۳۹۲ لغایت ۱۳۹۹ را مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

کمیته برنامه ریزی آمایش و آمار کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس هم در روز یکشنبه عصر چگونگی توزیع بودجه استان‌ها در سال ۱۳۹۹ را بررسی خواهد کرد.

عناوین برگزیده