تاریخ: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۲۰
بازدید: ۸۷
کد خبر: ۱۶۰۷۹۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
حاجی‌بابایی مطرح کرد:

بررسی کارنامه مستشاران دیوان محاسبات در جلسه روز سه‌شنبه/ دیوان ۲۰ کاندیدا معرفی کرده است

می متالز - رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: دیوان محاسبات با بررسی سوابق نامزدهای پست مستشاری ۲۰ نفر را به کمیسیون برنامه و بودجه معرفی کرده و ما در جلسه روز سه‌شنبه با دعوت از این افراد و شنیدن سخنان و بررسی پرونده آنها در نهایت براساس رای‌گیری ۱۲ نفر را انتخاب خواهیم کرد.
بررسی کارنامه مستشاران دیوان محاسبات در جلسه روز سه‌شنبه/ دیوان ۲۰ کاندیدا معرفی کرده است

حمیدرضا حاجی بابایی

به گزارش می متالز، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به بررسی پرونده کاندیداهای مستشاران معرفی شده از سوی دیوان محاسبات در جلسه روز سه‌شنبه این کمیسیون گفت: دیوان محاسبات کل کشور براساس آیین‌نامه داخلی مجلس 20 کاندیدا را برای تصدی سمت مستشاری دیوان به ما معرفی کرده است.

وی تصریح کرد: دیوان محاسبات با بررسی سوابق نامزدهای پست مستشاری 20 نفر را به کمیسیون برنامه و بودجه معرفی کرده و ما در جلسه روز سه‌شنبه با دعوت از این افراد و شنیدن سخنان و بررسی پرونده آنها در نهایت براساس رای‌گیری 12 نفر را انتخاب خواهیم کرد.

حاجی‌بابایی تاکید کرد: در این رای‌گیری کاندیداها باید بتوانند در مجموع نصف بعلاوه یک رای را اخذ کنند و امکان دارد، 12 مستشار در این جلسه نتوانند میزان رای لازم را بدست آورده و انتخاب شوند که در نتیجه دیوان محاسبات کل کشور باید بار دیگر کاندیداهای خود را معرفی کند.

همچنین در نشست امروز (یکشنبه، 26 بهمن ماه) کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس طرح‌های «حمایت از خیرین سلامت» و «تامین قیر برای پروژه‌های راهسازی استانی و روستایی» با حضور مسئولان مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت،رای‌گیری درباره طرح تامین قیر برای پروژه‌های راهسازی استانی و روستایی هم به جلسه روز سه‌شنبه موکول شد.

عناوین برگزیده