تاریخ: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۴۸
بازدید: ۷۶
کد خبر: ۱۶۰۸۰۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افزایش قیمت طلا و سکه / قیمت سکه ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعلام شد

می متالز - قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز (یکشنبه 26 بهمن ماه) با افزایش قیمت در معاملات بازار آزاد، به 12میلیون و 200 هزار تومان رسید.
افزایش قیمت طلا و سکه / قیمت سکه ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعلام شد

به گزارش می متالز، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۱۷۷ هزار تومان، قیمت دلار ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان وقیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک میلیون و ۱۷۷ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۵۶۹ هزار تومان و هر مثقال طلا ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

قیمت طلا و سکه طرح جدید در روز جاری نسبت به روزکاری قبل با افزایش همراه شده است؛ سکه بعد از مدت‌ها بار دیگر وارد کانال ۱۲ میلیونی شده است؛ فعالان بازار از افزایش تقاضا برای خرید سکه خبر می‌دهند و این موضوع هم یکی از دلایل افزایش قیمت سکه است. هرچند از جمله دلایل اصلی نوسان در بازار طلا و سکه تغییرات قیمتی در طلای جهانی و دلار است؛ قیمت ارز در بازار تهران تحت تأثیر خبرهای سیاسی است.

عناوین برگزیده