تاریخ: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۱۱
بازدید: ۱۵۳
کد خبر: ۱۶۱۶۶۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرعامل سازمان صنعت، معدن تجارت هرمزگان

افتتاح کارخانه گندله سازی مادکوش در بندرعباس با دستور رییس جمهور

می متالز - مدیرعامل سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از بهره‌برداری مرحله نخست شرکت گندله سازی مادکوش در بندرعباس امروز پنجشنبه با دستور رییس جمهوری و وزیر صنعت، معدن و تجارت از طریق ویدیو کنفرانس خبر داد.
افتتاح کارخانه گندله سازی مادکوش در بندرعباس با دستور رییس جمهور

افتتاح کارخانه گندله سازی مادکوش در بندرعباس با دستور رییس جمهور

به گزارش می متالز، خلیل قاسمی در حاشیه بهره‌برداری از این طرح مهم صنعتی و معدنی گفت: در این روز مرحله نخست شرکت گندله‌سازی مادکوش در بندرعباس با ظرفیت تولید ۲.۵ میلیون تن گندله آهن در سال به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: مرحله نخست این طرح با سرمایه‌گذاری ۲۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال صورت‌گرفته که زمینه اشتغال ۳۶۰ نفر را به‌صورت مستقیم فراهم نموده است.

مدیرعامل سازمان صنعت، معدن تجارت هرمزگان ادامه داد: همچنین عملیات اجرایی مرحله دوم این طرح با ظرفیت دو و نیم‌میلیون تن گندله آهن خام آغاز شد

این کارخانه با هدف تولید پنج میلیون تن گندله در سال در ۲ مرحله در زمینی به مساحت ۳۷ هکتار مستقر در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس راه‌اندازی شد.

احداث مجتمع گندله‌سازی مادکوش در ابتدای سال ۹۲ کلید خورد.

شرکت مادکوش از زیرمجموعه‌های گروه گسترش سرمایه‌گذاری بین‌المللی ارزش است که راه‌اندازی این مجتمع کاری بسیار مهم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال در هرمزگان است.

عناوین برگزیده