تاریخ: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۴۱
بازدید: ۱۴۶
کد خبر: ۱۶۱۷۵۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان:

قوانین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در خوزستان اثرگذارتر شده است

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: قوانین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید محکم‌تر و تاثیرگذارتر شده است و همین مهم باعث اجرای مصوبات این ستاد می شود.
قوانین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در خوزستان اثرگذارتر شده است

قوانین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در خوزستان اثرگذارتر شده است

به گزارش می متالز، امیرحسین نظری سه شنبه بیان کرد: اثرگذارشدن قوانین ستاد تسهیل کمک می کند مشکلات واحدهای تولیدی در استان با سرعت بیشتری بررسی و حل شوند.

وی گفت: بررسی میدانی مشکلات واحدهای تولیدی در خوزستان به صورت جدی تر در حال انجام است و در این راستا نشستهای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به صورت شهرستانی برگزار می شود.

نظری با اشاره به بررسی مشکلات واحدهای تولیدی چهار شهرستان محروم در استان بیان کرد: مشکلات واحدهای صنعتی چهار شهرستان لالی، اندیکا، مسجدسلیمان و هفتکل در چند روز اخیر به صورت میدانی با برگزاری کارگروه تسهیل در شهرستان مسجدسلیمان مورد بررسی قرار گرفت.

رییس سازمان صمت خوزستان افزود: اغلب واحدهای تولیدی در این چهار شهرستان با مشکلات نقدینگی و مالی مواجه هستند که مقرر شد تسهیلاتی را از محل رونق تولید به این واحدها پرداخت شود تا جان تازه ای بگیرند.

وی با اشاره به پروژه های مهم اقتصادی در شهرستان مسجد سلیمان اظهار داشت: پروژه پتروشیمی مسجد سلیمان وارد فاز تولید شده است و آماده بهره برداری است و احداث پتروپالایش مسجد سلیمان نیز در برنامه کاری این سازمان است که با همکاری و مشارکت مسوولان و نمایندگان منطقه امید است هرچه زودتر عملیات احداث این پروژه نیز آغاز شود.

نظری ادامه داد: از دیگر واحدهای تولیدی که در مسجدسلیمان با مشکلاتی مواجه است کارخانه آلومینیوم است که بررسی و حل مشکلات این واحد تولیدی را در دستورکار قرار داده‌ایم، بهبود و رونق تولید شمش در این کارخانه در اولویت است.

وی با اشاره به اینکه به دنبال سرمایه‌گذاری کلان دراین چهار شهرستان هستیم ادامه داد: مشکلات واحدهای تولیدی در هفتکل و لالی نیز مورد بررسی قرارگرفته است و رونق تولید میلگرد و تیرچه بلوک نیز در این مناطق حمایت خواهد شد.

عناوین برگزیده