تاریخ: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۱۲
بازدید: ۸۵
کد خبر: ۱۶۲۷۶۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با حضور مدیران عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و بانک صنعت و معدن برگزار شد:

نشست هم اندیشی تأمین مالی و رفع موانع تولید طرح‌ها و واحدهای صنعتی مستقر در استان خراسان رضوی

می متالز - نشست هم اندیشی تأمین مالی و رفع موانع تولید طرح‌ها و واحدهای صنعتی مستقر در استان خراسان رضوی با حضور مدیران عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و بانک صنعت و معدن برگزار شد.
نشست هم اندیشی تأمین مالی و رفع موانع تولید طرح‌ها و واحدهای صنعتی مستقر در استان خراسان رضوی

http://www.shatanews.ir//parameters/mimt/modules/cdk/upload/content/news/192615/WhatsApp%20Image%202021-02-23%20at%2016.11.53.jpeg

به گزارش می متالز، در این نشست که روز سه‌شنبه با حضور علی رسولیان و حسین مهری در سالن جلسات بانک صنعت و معدن برگزار شد، مدیران 14 شرکت متقاضی تسهیلات طرح‌های سرمایه گذاری در داخل و خارج شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خراسان رضوی به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات خود پرداختند.

این طرح‌ها و واحدهای صنعتی پیش از این و در دوره استانداری علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت، به‌عنوان طرح‌های سرمایه گذاری پیشران اقتصادی این استان تعیین و مصوبات لازم را در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی و کمیته تأمین مالی کشوری اخذ کرده بودند.

در این نشست، مرتضی اشرفی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و مهدی تقوایی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری و رضا شجاعی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی توضیحات لازم را ارائه کردند و پس از آن، مدیران بانک صنعت و معدن با بررسی سوابق و صلاحیت فنی و اقتصادی تولید کنندگان واحدهای صنعتی حاضر برای بهره مندی از تسهیلات بانکی، درخواست تسهیلات سرمایه ثابت و سرمایه در گردش طرح‌های سرمایه گذاری مذکور را مورد تصویب قرار دادند.

اجرای طرح توسعه، تکمیل ساخت و ساز، خرید، بازسازی و نوسازی ماشین آلات، تکمیل تأسیسات و ... از جمله دلایل درخواست تسهیلات طرح‌های سرمایه گذاری متقاضیان خراسان رضوی در این نشست بود.

"کارخانجات نساجی کاشمر" تولید کننده انواع نخ‌های اوپنن و رینگ، "پارت گوال گیتی" تولید کننده آلیاژ فروسیلیس، "گروه صنعتی پارت لاستیک" تولید کننده تایر و تیوب، "پترو طرح پارس" تولید کننده سدیم کربنات، "فرآورده‌های دیرگداز" تولید کننده آجر نسوز، "مجتمع فولاد تربت حیدریه" تولید کننده فولاد، "پارت پاپیروس" تولید کننده کاغذ، مقوا و کارتن، "چرم سازان صدف مشهد" تولید کننده چرم مصنوعی، "داروسازی سامی ساز" تولید کننده مواد اولیه دارو و انواع قرص و کپسول، "شیشه ایمنی شرق نوین" تولید کننده شیشه، "پگاه شعله" خدمات چاپ سیلک، چینی کادوئی، عکس برگردان و بن چاینا، "کاشی تندیس" تولید کننده کاشی و سرامیک، "نیان موتور توس" تولید کننده موتور و درایو کم مصرف کولرهای آبی و "آجر سازان یکدانه شرق" تولید کننده سفال و آجر نما، شرکت‌هایی بودند که در این نشست حضور داشتند.

عناوین برگزیده