تاریخ: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۰۴
بازدید: ۷۹
کد خبر: ۱۶۲۹۳۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

شرایط و زمان سفارش خرید ۷ درصد سهام "اپال" برای امروز اعلام شد

می متالز - شرایط و فرایند عرضه اولیه ۷ درصد سهام فرآوری معدنی اپال کانی پارس با سفارش گیری از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰ اعلام شد.
شرایط و زمان سفارش خرید ۷ درصد سهام "اپال" برای امروز اعلام شد

به گزارش می متالز، طبق اعلام قبلی امروز، 7 درصد از سهام فرآوری معدنی اپال کانی پارس عرضه اولیه و طی آن یک میلیارد و 400 میلیون سهم (یک میلیارد و 120 میلیون سهم جهت عرضه به عموم و 280 میلیون سهم صرفا به صندوق های سرمایه گذاری) با محدوده قیمتی 1200 تا 1250 تومانی و سهمیه 400 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی واگذار می شود.

در این رابطه مدیر عملیات بازار شرکت بورس زمان سفارش گیری سهام "اپال" را به عنوان بیست و هفمین شرکت جدید سال از ساعت 9:30 الی 12:30 اعلام کرد.

  1. دوره ثبت سفارش از ساعت 9:30 الی 12:30 و امکان اصلاح و یا حذف سفارش در این مدت امکانپذیر است.
  2. سهمیه در نظر گرفته شده برای هر کد حقیقی و حقوقی حد کد معاملاتی تنها مجاز به ارسال یک سفارش است.
  3. ورود سفارش صرفاً با کد معاملاتی و در دوره زمانی اعلام شده و به قیمت محدود در دامنه قیمتی تعیین شده (کف قیمت 12000 ریال و سقف قیمت 12500 ریال است)، جهت ثبت سفارش امکانپذیر است و ورود سفارش بصورت گروهی مجاز نیست. کلیه مشتریان بر خط نیز می توانند با توجه به شرایط ذکر شده فوق نسبت به ورود سفارش اقدام کنند.
  4. پس از اتمام دوره ثبت سفارش، کشف قیمت با توجه به وضعیت سفارشات ثبت شده در دوره ثبت سفارش و طبق مفاد مندرج در ماده 17 دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس تهران خواهد بود.
  5. صندوق های سرمایه گذاری می توانند روز شنبه 9 اسفند ماه براساس ساز و کار عملیاتی و سهمیه ای که متعاقبا اعلام خواهد شد نسبت به ورود سفارش خرید اقدام کنند.
منبع: بورس پرس
مطالب مرتبط
عناوین برگزیده