تاریخ: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۵۱
بازدید: ۵۹
کد خبر: ۱۶۳۱۳۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تقدیر شبکه بهداشت و درمان استان همدان از مدیریت و کارکنان شرکت سیمان هگمتان

می متالز - شرکت سیمان هگمتان به دلیل همکاری در جهت خرید و تجهیز امکانات درمانی برای بیماران کرونایی و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی توسط پرسنل کارخانه از طرف شبکه بهداشت و درمان استان همدان مورد تقدیر قرار گرفت.
تقدیر شبکه بهداشت و درمان استان همدان از مدیریت و کارکنان شرکت سیمان هگمتان

به گزارش می متالز، روز دوشنبه ۴ اسفندماه ۱۳۹۹، هیأتی از دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، متشکل از خانم دکتر شِکری (مدیر مشارکت مردمی دانشگاه علوم پزشکی)، دکتر قاسمی (ریاست بیمارستان شهرستان رزن) و سایر دست اندرکاران حوزه سلامت، در محل کارخانه سیمان هگمتان حضور یافته و با تقدیر و تشکر از مدیریت و کارکنان این مجموعه، از همکاری های شرکت سیمان هگمتان در جهت خرید و تجهیز امکانات درمانی برای بیماران کرونایی و همین طور رعایت پروتکل های بهداشتی توسط پرسنل سیمان هگمتان، قدردانی نموده و با توجه به امکان گسترش بیماری کرونا خواستار استمرار همکاری ها شدند.

در این جلسه، مهندس گرشاسبی مدیر عامل شرکت سیمان هگمتان  نیز با تقدیر و تشکر از فداکاری های کادر بهداشت و درمان در مواجه با همه گیری کرونا در طول یکسال اخیر و گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای دفاع از عرصه سلامت  آمادگی مجموعه سیمان هگمتان را برای استمرار همکاری های دو جانبه اعلام نمود.

در ادامه نیز مهندس ثنایی مدیر کارخانه سیمان هگمتان ضمن اشاره به اقدامات موفق انجام شده برای مهار بیماری کرونا در فضای کارخانه، خواستار آموزش تخصصی پرسنل خانه بهداشت کارخانه و تخصیص کیت های تشخیص بیماری به کادر خانه بهداشت گردید که با موافقت مسوولین فوق مواجه گردید.

در پایان این مراسم لوح های یادبودی از سوی دانشگاه علوم پزشکی همدان و نیز شبکه ی بهداشت و درمان رزن، به مدیریت و کارکنان سیمان هگمتان اهدا گردید.

عناوین برگزیده