تاریخ: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۲۹
بازدید: ۱۸
کد خبر: ۱۶۳۱۴۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نیکزاد در بازدید از کارخانه فولاد نورد ارومیه مطرح کرد:

رایزنی با بانک‌های تسهیلات دهنده برای رونق تولید در کارخانه فولاد ارومیه

می متالز - نایب رئیس مجلس در بازدید از کارخانه فولاد نبرد ارومیه از پیگیری برای حل مشکلات این کارخانه خبر داد.
رایزنی با بانک‌های تسهیلات دهنده برای رونق تولید در کارخانه فولاد ارومیه

بازدید نیکزاد از کارخانه فولاد ارومیه

به گزارش می متالز، علی نیک زادثمرین و هیات همراه در جریان سفر یک روزه خود به ارومیه عصر امروز (شنبه،۲۵ بهمن ماه) از کارخانه فولاد نورد ارومیه بازدید به عمل آوردند.

نایب رئیس مجلس در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران عنوان کرد: این کارخانه و دو کارخانه دیگر در جغرافیای شهر ارومیه ظرفیت تولید 700 هزار تن محصول را در سال دارند که دارایی این کارخانه‌ها نیز عددی معادل چندین هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود؛ ظرفیت اشتغال این کارخانه‌ها حدود دو هزار و 500 نفر است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این کارخانه‌ها با انباشت بدهی مواجه شده‌اند، افزود: می‌توان با استفاده از دارایی و ظرفیت اشتغالی که این کارخانه‌ها دارند گره از کار آنها باز کرد.

نایب رئیس مجلس تصریح کرد: در همین راستا مقرر شد این هفته نشستی با مسوولان بانک سپه برای آزاد شدن سرمایه این کارخانه‌ها برگزار شود تا گره از کار آنها باز و رونق تولید در ارومیه شکل گیرد.

نیکزاد تأکید کرد: اگر چنین کارخانه‌هایی در سطح کشور فقط یک سال کار کنند، چندین هزار میلیارد تومان عایدی دارند، بنابراین باید دست به دست هم  گره از مشکلات تولید باز کنیم. امیدوارم هفته آینده با برگزاری جلسات همراه با مسوولان بانک سپه مشکلات این کارخانه بزرگ حل و ظرفیت تولید آن حداکثری شود.

عناوین برگزیده