تاریخ: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۵۲
بازدید: ۸۱
کد خبر: ۱۶۳۲۷۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با همراهی دو تن از معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود:

بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از واحدهای صنعتی استان مرکزی

می متالز - رئیس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه یکم و دوم بهمن در سفر به استان مرکزی در قالب دو گروه کاری با همراهی مهدی صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت و علی رسولیان معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، از واحدهای تولیدی داخل و خارج شهرک‌های صنعتی استان مرکزی بازدید می‌کنند.
بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از واحدهای صنعتی استان مرکزی

به گزارش می متالز، اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از واحدهای تولیدی داخل و خارج شهرک‌های صنعتی استان مرکزی بازدید می‌کنند.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، رئیس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه یکم و دوم بهمن در سفر به استان مرکزی در قالب دو گروه کاری با همراهی مهدی صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت و علی رسولیان معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، از واحدهای تولیدی داخل و خارج شهرک‌های صنعتی استان مرکزی بازدید می‌کنند.
جمعی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه در قالب گروه اول با همراهی معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت از واحد تولیدی "صنایع غذایی طبیعت" در شهرک صنعتی مامونیه و شرکت "نورد لوله صفا" در شهرستان ساوه بازدید کردند.

شرکت صنایع غذایی طبیعت در زمینی به مساحت 9.2 هکتار در شهرک صنعتی مامونیه احداث و در سال 1396 به بهره برداری رسیده و با اشتغال زایی برای 537 نفر، ظرفیت تولید یک هزار تن انواع روغن خوراکی و 40 تن چای در روز، 6 میلیون قوطی رب گوجه فرنگی در ماه و بسته بندی 20 هزار تن برنج ایرانی در سال را دارد.

شمار دیگری از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی همچنین در قالب گروه دوم با همراهی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از واحد تولیدی "الیاف ساویس" در شهرک صنعتی دلیجان و شرکت "سیمان دلیجان" در شهرستان دلیجان و شرکت "فنآوری سنگ آذرنوش" در شهرستان محلات بازدید کردند.

واحد تولیدی "الیاف ساویس" در زمینی به مساحت 47 هزار مترمربع با سرمایه گذاری 500 میلیارد ریال در شهرک صنعتی دلیجان احداث و با اشتغال زایی برای 120 نفر، ظرفیت تولید 15 هزار تن الیاف کتان تایپ هایتناسیتی در سال را دارد.

شرکت سیمان دلیجان نیز در زمینی به مساحت 150 هکتار در شهرستان دلیجان احداث و در سال 1387 به بهره برداری رسیده و با اشتغال زایی برای 450 نفر، ظرفیت تولید 3300 تن کلینکر در انواع تیپ‌های مختلف سیمان خاکستری و سیمان چاه نفت در روز را دارد.

بازدید از واحد صنعتی "کبیر ریس فراهان" در شهرک صنعتی فراهان و شرکت‌های "آذراب"، "کمباین سازی"، "واگن پارس"، "آونگان" و "هپکو" در شهرستان اراک، همچنین بازدید از معدن سنگ تزئینی حاجی آباد در شهرستان محلات و واحد تولیدی "مانا انرژی" در شهرک صنعتی شهابیه خمین و شرکت در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور استاندار مرکزی، از جمله برنامه‌های روز پنج‌شنبه اعضای کمیسیون صنایع و معدن مجلس شورای اسلامی در سفر به این استان است.

عناوین برگزیده