تاریخ: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۰۷
بازدید: ۶۷
کد خبر: ۱۶۳۳۸۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

آمادگی کامل گمرک آبادان جهت خدمات رسانی به بازرگانان

می متالز - مدیرکل گمرک آبادان گفت: گمرک شهرستان آمادگی کامل جهت پوشش و خدمات رسانی به بازرگانان و مسافران در هنگام برقراری پروازهای بین المللی را دارد.
آمادگی کامل گمرک آبادان جهت خدمات رسانی به بازرگانان

آمادگی کامل گمرک آبادان جهت خدمات رسانی به بازرگانان

به گزارش می متالز، محمد رضا پارسا اصیل مدیرکل گمرک آبادان دیروز در مراسمی که به مناسبت روز جهانی گمرک برگزار شد گفت: گمرک یک سازمان خدمات رسان به مردم است و با  تمام کاستی

هایی که از نظر تجهیزات و امکانات وجود داردسعی می کنیم در انجام وظیفه خود کوتاهی نکنیم همچنین خدمت کردن به مردم افتخار بزرگی است .

او افزود: با حمایت مسوولان شهرستان آبادان توانستیم قدم های خوبی جهت رونق اقتصاد این شهرستان برداریم و درصدد جذب فعالان اقتصادی مجاز هستیم.

پارسا اصیل عنوان کرد: گمرک آبادان آمادگی کامل جهت پوشش وخدمات رسانی به  بازرگانان و مسافران  درهنگام  برقراری پروازهای بین المللی فرودگاه آبادان را دارد.

‎ مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تشکر و قدر دانی از عملکرد گمرکات خوزستان وعلی الخصوص گمرکات آبادان و خرمشهر گفت:گمرک حافظ امنیت مرزها و معیشت مردم است و با همکاری سایر دستگاه های اجرایی و با تلاش شبانه روزی نیروی انسانی توانمند خود ، خدمات قابل توجهی را به مردم و فعالان اقتصادی به ویژه در حوزه صادرات و واردات ارائه می نماید.

او ادامه داد: محدودیت های جهانی و اقتصادی به دلیل تحریم های ظالمانه و مشکلات کرونا بر اقتصاد کشور ایران اثر منفی داشته است ولی با توجه به نعمت های خدادادی اروندرود و سرزمینی منطقه ، امکان ترمیم و شتاب اقتصادی در منطقه آبادان و خرمشهر وجود دارد.

عناوین برگزیده