تاریخ: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۶:۱۳
بازدید: ۳۶۳
کد خبر: ۱۷۰۱۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

«لولی خنده فروش» در سی و چهارمین نشست یک مولف یک کتاب شهر سرچشمه

می متالز - سی و چهارمین نشست یک مولف یک کتاب سرچشمه عصر روز یکشنبه بیست و هشتم مرداد ماه با نقد و بررسی کتاب "لولی خنده فروش " نوشته علی اکبر کرمانی نژاد در فرهنگسرای شهر مس برگزار شد.
«لولی خنده فروش» در سی و چهارمین نشست یک مولف یک کتاب شهر سرچشمه

به گزارش می متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، در این نشست آقایان محمد شریفی نعمت آباد و مهدی حجوانی (منتقد ادبی) به نقد و بررسی این کتاب می پردازند و علی اکبر کرمانی ن‍ژاد نویسنده کتاب نیز در مورد ویژگی‌های آن سخن گفتند.
محمد شریفی نعمت آباد شاعر و نویسنده رفسنجانی است . مهدی حجوانی نیز از نویسندگانی است که در حوزه ادبیات کودک و نوجوان و فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه گسترش نشریات و مجلات تخصصی، پژوهش‌ در حوزه‌های نظری و تئوری، نقدوبررسی و تالیف و ترجمه آثار مختلف داشته است. «پژوهشنامه کودک و نوجوان»، «کتاب ماه نقد کتاب کودک و نوجوان»،‌ « انجمن نویسندگان کودک و نوجوان»، «لاک‌پشت پرنده» و ... همه از نام‌هایی‌ است که حجوانی را به یاد ما می‌آورد.
«لولی خنده‌فروش» اثر اکبرکرمانی‌نژاد دریچه‌ای به دنیای سرشار از خشونت و نابرابری نژادی است که به تازگی از سوی انتشارات کافل راهی بازار کتاب شده است.
اثر حاضر، گزیده و چکیده‌ای از سال‌ها تلاش کرمانی‌نژاد در حوزه‌ی فرهنگ و ادب و پژوهش‌های میدانی دامنه‌دار در فرهنگ عامه، به‌ویژه زندگی لولی‌ها است و نویسنده، آن را پس از بیست سال منتشر کرده است. ویراستاری لولی خنده‌فروش را فرزانه آقاپور به عهده داشته است.

منبع: روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه

عناوین برگزیده